Hvilken smartklokke eller aktivitetsklokke har du?

Har amafit. Holder over ei uke, men har skrudd av så jeg ikke får sms. Brukes som vanlig klokke med skritt, puls, søvn og alarmer av ulike slag. Billig og funker til mitt bruk
 
Har Apple Watch 8 som jeg bruker hele døgnet. Lader én gang daglig, hvilket er null problem. Jeg er avhengig av slik klokke fordi jeg har en sykdom der jeg har sensor som sender varslinger til smartklokken min. Bruker den selvsagt til alt annet også, som trening, betaling på terminaler og alt annet.
 
Betaling har jeg ikke satt igang med på min enda. Men det henger muligens sammen med at jeg ikke betaler med mobilen heller, for jeg vil ha trumfpoengne mine (og seriøst, jeg betaler ikke med mobilen bare for å dra frem et plastkort å scanne først for å få det registert)

Har stadig tenkt jeg skulle sjekke om det var mulig å registrere trumf-visa-kortet på klokka, men tro ikke det, det gikk ikke på mobilen i alle fall
 
Apple Watch her! Liker alle funksjonene og syncen med iPhone og andre Apple produkter. Den tar temp, puls, ekg, aktivitet, oksygenopptak++. Her om dagen fikk jeg varsel om høy puls over lengre tid uten at jeg var aktiv. Det var fint. Hvis jeg skulle falle og ikke komme meg opp vil den ta kontakt så jeg får hjelp, og den kan scanne etter sannsynlighet for hjerteflimmer.

Har blitt kjent med mønstre, puls og og andre helsestats i graviditet. Vet nå hva som er normalt for meg ift før graviditet. Jeg kan lettere forstå hvor mye jeg «tåler» når jeg er aktiv osv. f.eks. Vet jeg at når jeg nærmer meg 10 000 skritt pleier jeg å få problemer med bekkenet. Lettere å porsjonere ut energi og aktivitet!

Praktisk sett kan jeg gå uten tlf og fortsatt være tilgjengelig ned varsler og slikt. Bruker den til å finne tlf og andre Apple ting som jeg roter bort (graviditetshode).
 
Back
Topp