Hvilken skostørrelse har/hadde din 3-åring?

*Labambie

Forumet er livet
Legg gjerne til om du har gutt eller jente...

Jeg lurer litt på hva som er "normalt" egentlig. Jenta mi bruker str 25 og har ganske god plass i skoene. Jenta til ei venninne er over 30...

Live blir 3 i april å bruker størrelse 24 ..

Jenta mi blir 3 om 2 mnd. Ho bruker 25.

Har kun en 2 åring og noen måneder da, men han bruker 30 allerede [:-] Synes jaggu ikke jeg gjør annet enn å kjøpe nye sko til den gutten [8|]

Mi jente brukar str 25 no, nettop fylt 3 år. Husker ikkje kva broren brukte, men han hadde ikkje spes stor fot. 

Her har hun bare 23 [:-] 

men tror kanskje at gipsingen når hun var baby gjør at føttene ikke vokser normalt [8|]

Hun brukte vel rundt 24 da hun var ca 3. Nå er hun i 25 i vintersko. BLir fire til sommeren. 

ORIGINAL: Høstbarn

Har kun en 2 åring og noen måneder da, men han bruker 30 allerede [:-] Synes jaggu ikke jeg gjør annet enn å kjøpe nye sko til den gutten [8|]

OMG!! haha.. hva sier man om "menn" med store føtter da [8D]

Min har 26 i vinterskoa, men der er det god plass.
Har 25 i cherrox og det er igrunn ganske greit med plass der og[:)]

Snuppa mi bruker str 26/27 i sko hun....

ORIGINAL: Lena Levegg

hehe, ja da har han et bra utgangspunkt iallefall [8D] han ligner faren og halvbrødrene, og de bruker fra 46-48 i sko, og halvbrødrene er begge over 2 m høye..

han brukte 27 i vintersko.. ble 4 i feb da.. men han var jo 3 når vi kjøpte skoene i okt[8D]

ORIGINAL: Lena Levegg

hehe, ja da har han et bra utgangspunkt iallefall [8D] han ligner faren og halvbrødrene, og de bruker fra 46-48 i sko, og halvbrødrene er begge over 2 m høye..

You lucky bastard [:-] [8D]

hun er 3 år og 4 mndr og bruker 25 i vintersko. Har da god plass til en janusullsokk/ullvangsokk eller strikkesokk i tillegg til tynn ullsokk/ullstrømpebukse. Pensko er i 25 og er ALTFOR store! Er nok stor forskjell på skomerker også!

23-24 i joggesko, og 24-25 i vintersko. Jente.

Hun er 3,5 og bruker 26[:)]

Markus brukte 25-26 når han ble 3. Nå er han 3,5år og bruker 27

Back
Topp