Hvilken skolesekk har barnet ditt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Denne:
39-115_rex.jpg

en beckmann-sekk anbefalt til hennes størrelse :P men spesifikasjonene husker jeg ikke.. jeg syns den ser enorm ut på henne, men den er den eneste som har plass til alt av bøker og slikt uten å gå ENDA størrre i sekkevalg..

Fjerdeklassingen har beckmann. Tror det nå er 35 liter. Litt usikker. Hadde en slik som er avbilda her før da. Men begynte bli litt liten den så da fikk hu ny til jul :)

De har begge Bevkmann :) eldste hadde Bergans som første sekk, mye mer fornøyd med Bergans.

Sent from my iPhone using BV Forum

3 klassingene min har denne, 24 liters bergans sekk.
079e92ce9ada2fcb89b5ce42bbacadaa

4. Klassingen har 32 l bergans. Hadde beckmann før men vi er mest fornøyd med bergans

Gutten min har en 32-liters Bergans. Beckmansekken ble altfor liten allerede til jul i 2.klasse og den hadde da i tillegg vært inne til reparasjon tre ganger på halvannet år. Kjøpte da ny, større sekk som han har brukt i to år. Sitter mye bedre på ham og han er kjempefornøyd :).

Har sekk fra Trygg Traffikk som alle i 1.klasse får her, blir nok en annen en til høsten :)

1.klassingen har orange Trygg trafikk-sekk og 4.klassingen har sekk fra Bergans :) Husker ikke størrelse..

Back
Topp