Hvilken sjampo og balsam

Jeg er svæt begeistret for Sebastian Hydraite balsam, mitt tynne fine nordiske hår blir IKKE flokete av denne! Helt utrolig. Liker ogsa Sebastian Penetrait ssom hårkur.

Av shampo er det mye forskjellig, men jeg bruker Kerastase bain Divalent, for hår som trenger pleie men blir lett fett (takk til hormoner under graviditeten).

Men shampo synes jeg er mye vanskeligere å anbefale, da de behandler hodebunnen og ikke bare lengdene.

Jeg er svæt begeistret for Sebastian Hydraite balsam, mitt tynne fine nordiske hår blir IKKE flokete av denne! Helt utrolig. Liker ogsa Sebastian Penetrait ssom hårkur.

Av shampo er det mye forskjellig, men jeg bruker Kerastase bain Divalent, for hår som trenger pleie men blir lett fett (takk til hormoner under graviditeten).

Men shampo synes jeg er mye vanskeligere å anbefale, da de behandler hodebunnen og ikke bare lengdene.
Syns det er vanskelig begge deler jeg er såå mye å velge i ;/

En sjampo og balsam skal tilpasses ditt hår og hodebunn; hva vi anbefaler her inne er det vi liker.
Gå innom frisøren og spør hva de anbefaler deg. :)
Hilsen frisøren ;)

Hva når alt av anbefalninger fra frisøren IKKE fungerer? Har tynt hår og krøller og aner ikke hvor mye frisørsjampo jeg har måttet kaste fordi alt de anbefaler ødelegger håret heeelt

Hvilken hårkur er god da? :)
Det spørs også på hvordan går du har, om det er kjemisk behandlet eller om det har naturlig fall osv. Det er noen som trenger fuktoslhetskur og andre trenger proteinkur, så det er vanskelig å for meg å anbefale deg en her nå :)

Det spørs også på hvordan går du har, om det er kjemisk behandlet eller om det har naturlig fall osv. Det er noen som trenger fuktoslhetskur og andre trenger proteinkur, så det er vanskelig å for meg å anbefale deg en her nå :)
farger ikke håret bleker det ikke. Eneste jeg gjør er å rette det ut hver dag. Å har fall men typisk nordisk hår sier de som forstår seg på det ;p

farger ikke håret bleker det ikke. Eneste jeg gjør er å rette det ut hver dag. Å har fall men typisk nordisk hår sier de som forstår seg på det ;p
Er håret tørt og statisk?

Hva når alt av anbefalninger fra frisøren IKKE fungerer? Har tynt hår og krøller og aner ikke hvor mye frisørsjampo jeg har måttet kaste fordi alt de anbefaler ødelegger håret heeelt
Jeg kan ikke stå ansvarlig for alle frisørers anbefaling, men jeg syns det at frisøren din (om du bruker samme hver gang) burde gi deg åpen retur med varene dine om du har prøvd flere som ikke passer til ditt hår.

Tydeligvis jeg som er litt rar her.
Har prøvd flere frisør anbefalinger, men den som fungerer best og meg er Defien som jeg kjøper på Rema :oops:

Tørt nei. Men statisk så absolutt. Ga frisøren strøm i fingeren sist ;p
Da burde du ha en lett fuktighetsgivende kur gjerne for krøllete hår. Håret trenger ofte mer pleie og fuktighet på vinteren :)

Define argan oil. Lukter godt.

Kjøpte Redken Cool mint(så ikke at et var en herre-serie), og den var helt fantastisk. Jeg har sensitiv hodebunn og får fort fetthår. Denne serien gjorde susen for meg. Ikke lukta det mann heller å da fortsetter jeg å bruke den. :)

Brukte Redken når det var billig på Smart Club. Nå eksisterer ikke den butikken lenger.

Denne virker like fint på mitt hår.

ImageUploadedByBV Forum1453522248.128212.jpg

Jeg kan ikke stå ansvarlig for alle frisørers anbefaling, men jeg syns det at frisøren din (om du bruker samme hver gang) burde gi deg åpen retur med varene dine om du har prøvd flere som ikke passer til ditt hår.

Ser jeg har blitt autocorrecta her! Skulle stå frisørsjampo ikke frisører.. Er ikke samme frisør alltid.. Er snakk om over mange år :P

Ser jeg har blitt autocorrecta her! Skulle stå frisørsjampo ikke frisører.. Er ikke samme frisør alltid.. Er snakk om over mange år :P
Kjedelig at det blir sånn, at man aldri finner et produkt man er fornøyd med. Noen har et vanskelig hår; andre har enkelt.

Stoler ihvertfall ikke på frisører som på død og liv vil at jeg skal kjøpe nøyaktig den sjampoen og balsamen de selger i salongen sin, til 300kr flaska...
Jeg bruker bare det jeg syns lukter godt, for tiden Organix med kokosnøttlukt, som jeg igrunnen begynner å bli lei av. I svømmehallen bruker jeg First Price... Jeg leita desperat etter en Ogxsjampo jeg kjøpte i USA sist vi var der før jeg kjøpte denne kokossjampoen. Den duftet tea tree mint, i praksis akkurat som After Eight, og hodebunnen kjentes frisk og kjølig ut etter bruk. Neste gang jeg er i Junaiten skal jeg fylle hele vesla sin kolli med den sjampoen :P

Kan jeg ta bilde av håret mitt så ser du hva jeg trenger? :P Haha. Men hva kan du anbefale til et hår der hårstråene ser uttørket ut? Gjelder ikke alt håret mitt, men endel. Har aldri gjort noe med håret mitt enn å vaske det med sjampo og balsam.
Om du syns det er greit jeg spør. :)

Kan jeg ta bilde av håret mitt så ser du hva jeg trenger? :P Haha. Men hva kan du anbefale til et hår der hårstråene ser uttørket ut? Gjelder ikke alt håret mitt, men endel. Har aldri gjort noe med håret mitt enn å vaske det med sjampo og balsam.
Om du syns det er greit jeg spør. :)
Send meg en pm :)

Bruker argan oil shampo fra cosmopharma.
Gir glansfullt hår, og innimellom kurer jeg håret med argan oil-kur.
Har fått flere kommentarer på at håret ser så glansfullt ut og har fått en finere farge på håret. Mange som spør om jeg har farget håret.

Back
Topp