Makko med 3 gull
Gift med forumet
Hehe jepp! Veldig smertefritt:-DHaha, ja hvis det var fosterforeldrene som fødte, så var det sikkert ganske smertefritt for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jepp! Veldig smertefritt:-DHaha, ja hvis det var fosterforeldrene som fødte, så var det sikkert ganske smertefritt for deg
Det er veldig få som blir født stjernekikkere (med nesen vendt oppover). Selv om de ligger til venstre side så skrur han seg gjerne i riktig posisjon på vei ned i bekkenet når fødselen er i gangOj, da er han her også stjernekikker ! Ligger trykt mot høyre med rygg og rompe og hodet ned
Det er veldig få som blir født stjernekikkere (med nesen vendt oppover). Selv om de ligger til venstre side så skrur han seg gjerne i riktig posisjon på vei ned i bekkenet når fødselen er i gang
Det er veldig få som blir født stjernekikkere (med nesen vendt oppover). Selv om de ligger til venstre side så skrur han seg gjerne i riktig posisjon på vei ned i bekkenet når fødselen er i gang
Samme her! Her er hun litt overaltLigger alle babyene deres i ro på ei side?
Her bytter han side maaaange ganger for dag, og innimellom ligger han liksågodt og skyter rumpa ut på midten av magen.
Ligger alle babyene deres i ro på ei side?
Her bytter han side maaaange ganger for dag, og innimellom ligger han liksågodt og skyter rumpa ut på midten av magen.
Han ligger med hodet ned, ikke festa da. Men han snur og vrir på seg, prøver å strekke på beina og bokser med nevene...kjempebehagelig.Her skiftes det stilling rett som det er. Var bekymra for at hun ikke lå rett, men hodet er visst tilnærmet festa nå. Men skulle tro hun snurra rundt inni der
Ligger "stjernekikkere" med ryggen inn mot mors kropp?Hun her ligger godt på høyre side magen er skjeiv, og slik har hun ligget leeeenge. Mulig dette blir min andre stjernekikker da
Min ligger ikke i ro på! flytter seg flere ganger om dagen. Men ligger lengst på h.side om gangen. V. Siden er de på måte bare innom og spretter tilbake igjenLigger alle babyene deres i ro på ei side?
Ligger din også på skrå innimellom? Jeg er sikker på at min dreier seg i delvis sideleie innimellom, ikke så lenge av gangen da. Men når rumpa tydelig stikker ut oppe og en annen hard kul diagonalt nede ved hofta kan jeg ikke skjønne annet enn at han dreier seg i skråleie.37+2
- Hodet ned/skråleie,bebsen ligger helt til høyre side av navlen min. Morkaken på den andre siden!
Det er veldig snedig, for han flytter seg til motsatt side av hva jeg ligger på. Så når jeg står opp om morran er magen helt skeiv og hele ungen ligger på ei side.Min ligger ikke i ro på! flytter seg flere ganger om dagen. Men ligger lengst på h.side om gangen. V. Siden er de på måte bare innom og spretter tilbake igjen
Ligger "stjernekikkere" med ryggen inn mot mors kropp?
Ligger alle babyene deres i ro på ei side?