Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, men er "bare" 38+1Hodet er ned men han bytter stadig side enda er 40+0 i dag. han er godt nede i bekkenet men ikkje festa enda.
Samme her!Han ligger med hode nede, men trives stort sett mot høyre side og laaaangt mot høyre innimellom, men hender han vrir litt på seg andre veien også...
Han ligger med hodet ned og ryggen litt mot venstre, er det jeg tror iallefall. Jeg har lest motsatt - at de fleste babyer ligger med ryggen mot venstre
Det sa min lege også. Fordi det er minst organer og best plass på venstre sideVar det jordmoren min sa var mest vanlig, at de lå på venstre side
Han ligger med hodet ned og ryggen litt mot venstre, er det jeg tror iallefall. Jeg har lest motsatt - at de fleste babyer ligger med ryggen mot venstre
Var det jordmoren min sa var mest vanlig, at de lå på venstre side
Det sa min lege også. Fordi det er minst organer og best plass på venstre side
Haha, ja hvis det var fosterforeldrene som fødte, så var det sikkert ganske smertefritt for degHer ligger hun mest med rompa på venstre side.
Lillebror var stjernekikker (aner ikke hvordan han lå), han ble født i fosterforeldre og det var en veldig grei fødsel.