hvilken side?

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
hvordan ligger babyen deres? høyre eller venstre side? oppe eller nede? min ligger på høyre side og med hode ned, og jeg leste hvis den fortsatt gjør d ved fødsel blir d stjernekikker, fordi vanligst er høyre side... :)

Last edited:
Huff, min ligger aldri i ro han. Jeg prøvde nå i kveld å kjenne hvordan han ligger NÅH men han snur på seg hele tiden så det er umulig å vite. :o kjente rumpa og ryggen rett under navlen og litt oppover, ut på høyre side var det noe bein og sikkert knær kanskje som sparker opp i ribbeina. Klarer ikke å kjenne om hodet ligger nedover, men det kjentes veldig ut som om hodet stanga i hoftebeinet.

...jeg er spent på hva jordmor sier på mandag...problemet er bare at han alltid viser seg frem pent og pyntelig på kontroll med hodet ned og rumpa opp...men han bytter stadig side og leie.

Synes han kan slutte med det tullet, for nå er jeg 38+3 og han må tenke på hvordan han skal komme seg ut. :p

Han ligger med hodet ned og ryggen litt mot venstre, er det jeg tror iallefall. Jeg har lest motsatt - at de fleste babyer ligger med ryggen mot venstre :p

Her ligger hun mest med rompa på venstre side.
Lillebror var stjernekikker (aner ikke hvordan han lå), han ble født i fosterforeldre og det var en veldig grei fødsel.

Ligger med hode ned og ryggen/rompa mot høyre:)

Han ligger med hode nede, men trives stort sett mot høyre side og laaaangt mot høyre innimellom, men hender han vrir litt på seg andre veien også...

Var hos jordmor idag og han ligger me
Hode ned , rympa till högre og hode er ikkje festa enda.

Han her flytter på seg hele tiden, og det går hardt utover ribbeina mine på begge sider :p Er hvertfall myyyyye aktivitet om dagen!!

Her ligger vesla i følge jordmor med hodet veldig dypt nede. Rumpa er stort sett til venstre, men det hender at hun flytter på denne innimellom :P

Back
Topp