Hvilken side har mest smerter?

lihhhnn

Elsker forumet
Dere som har bekkenløsning, hvilken side har dere mest smerter?

Dette er noe jeg har tenkt litt på etter jeg har vært med fysio, å ble spurt hvilken side jeg har mest smerter.

Jeg har mest på venstre side, av og til midt på.

Føler egentlig at det er ganske symmetrisk, kan variere litt, men avhenger for eksempel av hvor lenge jeg har ligget/sittet på ene siden. Unntaket var at babyen antakeligvis klemte på isjasnerven for et par uker siden, så jeg haltet på ene foten og det var dritvonde ilinger kun på venstre side.

Akkurat nå er det vel på baksiden, på høyre side, at jeg har vondt.

Men generelt har jeg mye vondt midt på denne gangen, i halebeinet og skambeinet. Hadde det mest i hofteleddene med første, kan ikke huske å ha hatt vondt i halebeinet i det hele tatt.

Last edited:
Over hele, men mest på høyre side

Akkurat nå er det bare venstre, ved det ene bekkenleddet bak. En periode tidligere slet jeg veldig med hofteleddet på høye side, men det har gitt seg helt heldigvis. Har ikke snakket med legen, så jeg har ikke fått konstatert at det er bekkenløsning (eller låsning vil jeg tro), men kan vel neppe være noe annet.

Utrolig frustrerende egentlig, jeg er ikke vant til at kroppen min ikke fungerer som normalt. Jeg tror jeg kan gjøre alt som før, og blir like overrasket hver gang det viser seg at jeg tar feil.

Først høyre. Var hos manuellterapeut og hun sa at bekkenet mitt var skjevt i tillegg så hun fikk rettet litt på det. Da gikk det over til venstre. Nå har jeg mest vondt i skambenet og ved lysken på begge sider..

Back
Topp