Hvilken shampoo og balsam/kur er best

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
for kjempeslitt hår?
Har den Redken Real Control hårkuren nå, og er egentlig veldig fornøyd med den,
men dem har ikke den shampooen på strawberrynet[8|]

http://www.lookfantastic.com/hair/redken/gifts-and-packs/redken-real-control-gift-box.html?saleref=SALE2-2

Skriv 2NOMIN så får du £2 i rabatt

redken extreme er det eneste som noen gang har fungert på håret mitt. Hadde det ikke vært for den måtte jeg ha klippt meg kort.

Takk for svar, har brukt Redken Extreme før, men hun dama på hairshopen der jeg kjøpte redken kuren sa at
Redken Extreme tilførte bare fuktighet, mens Real Control hadde både fuktiget OG protein,
så da tenker jeg at den er bedre[8D] Siden jeg gjerne vil lege det slitte håret mitt[:)]

Sebastian penetrait shampo og maske[:)]. fuktighet og protein[:)]

ORIGINAL: OtilieSmilie

for kjempeslitt hår?
Har den Redken Real Control hårkuren nå, og er egentlig veldig fornøyd med den,
men dem har ikke den shampooen på strawberrynet[8|]

De har den på lookfantastic.. [;)] Bruker den, jeg også.

er extreme som har proteiner iallefall:)selv synes jeg redken all soft er best,og all soft heavy cream hårkur:)

Takk for svar, har brukt Redken Extreme før, men hun dama på hairshopen der jeg kjøpte redken kuren sa at
Redken Extreme tilførte bare fuktighet, mens Real Control hadde både fuktiget OG protein,
så da tenker jeg at den er bedre[8D] Siden jeg gjerne vil lege det slitte håret mitt[:)]

Høres nesten ut som om hun blander. Extreme er proppa med proteiner... Extreme serien har også en spraykur som vistnok inneholder kun proteiner. (jeg kjøpte alt i hele serien i håp om å redde håret mittt)

Håret mitt falt av i store dotter, og var VIRKELIG kjemiskt ødelagt..

Annbefaler Extreme på det sterkeste.

ORIGINAL: Lillezilje

Høres nesten ut som om hun blander. Extreme er proppa med proteiner... Extreme serien har også en spraykur som vistnok inneholder kun proteiner. (jeg kjøpte alt i hele serien i håp om å redde håret mittt)

Håret mitt falt av i store dotter, og var VIRKELIG kjemiskt ødelagt..

Annbefaler Extreme på det sterkeste.

Ok, da skal jeg prøve den[:D] Har brukt den før, og var fornøyd med den da, spes den anti snapen[:)]

Hva betaler man i frakt på look fantastic???[:)] og passer den xtreme til tynt hår som ser ut som en høysåte etter 4 timer[8D][:D]

dytt[:)]

ORIGINAL: Delia

Hva betaler man i frakt på look fantastic???[:)] og passer den xtreme til tynt hår som ser ut som en høysåte etter 4 timer[8D][:D]

Husker ikke hva jeg betalte i frakt. Var ikke mange kronene.. menre å huske jeg betalte rundt 800kr for ALT i hele serien inkl frakt.

Håret mitt så omtrent slik ut før jeg prøvde extreme serien. Så STOR forskjell etter bare et par gangers bruk.

ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: Delia

Husker ikke hva jeg betalte i frakt. Var ikke mange kronene.. menre å huske jeg betalte rundt 800kr for ALT i hele serien inkl frakt.

Håret mitt så omtrent slik ut før jeg prøvde extreme serien. Så STOR forskjell etter bare et par gangers bruk.

Weeee[:D] Dette virker lovende!![:D] Ser ut som mitt hår hvis jeg ikke dynger det med stylingprodukter det der ja[&:]

Back
Topp