Hvilken shampo og balsam bruker du?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Og lukter den godt? Syns den deilige nyvasket-hår-lukten forsvinner så altfor fort! Jeg ønsker meg en shampo og balsam som lukter SKIKKELIG digg!!
 
Bruker kun shampoo for min del. Begynte med 'Aussie for fine limp hair' juli i fjor etter at jeg overnatta hos ei venninne. Jeg falt for den fordi den lukter deilig, håret mitt blir lettere å fikse og det lukter godt i flere dager :D de har for ulike hårtyper, også lukter den godteri, syns jeg da :p
ImageUploadedByBV Forum1432756266.164711.jpg
 
Eg bruker shampoo fra en grønn loreal flaske og balsam fra joico som er mørkeblå flaske som lukter såå godt :-D
 
Joico sin K-pak! ❤️ eller Sebastian ❤️
 
Hvis man skal gå etter lukt så elsker jeg beadhead sine produkter!

Men jeg bruker Kerastase bain divalent da håret mitt blir fort fett (noe skjedde med hormoner eller noe under graviditeten) og akkurat nå bruker jeg Redken sin All soft balsam. Men den synes jeg ikke er bra nok (har tynt fint hår som floker lett) så Sebastian Hydrait (eller hvordan det staves) liker jeg bedre.
 
Bruker Aussie sjampoene ♡
 
Bruker slik jorbærsjampoo til barn. Lukter digg :D
 
Redken Extreme, den lukter kjempe godt :)
 
Jeg sverger til Sebastian ♡♡ min mann nr 2 i livet :p Haha! Varierer litt mellom både penetraitt, hydre, volupt og color ignite multi :)
 
Bruker den billigste shampooen og balsamen vi finner i butikken :p Eneste shampooen jeg ikke klør i hodebunnen av :)
 
Bruker kun shampoo for min del. Begynte med 'Aussie for fine limp hair' juli i fjor etter at jeg overnatta hos ei venninne. Jeg falt for den fordi den lukter deilig, håret mitt blir lettere å fikse og det lukter godt i flere dager :D de har for ulike hårtyper, også lukter den godteri, syns jeg da :p
Vis vedlegget 119087
Åh! Alle Aussie shampoene lukter sååå godt! :D

Jeg elsker Bed Head sine produkter, spesielt Dumb Blonde shampo og balsam, men desverre er det for mye parfyme i de for min del så jeg tåler dem ikke. :( Med disse lukter håret kjempegodt og lenge. Kjøp de i 1 liters pumpeflasker på Ebay.
Ellers er også Keune sin peppermynte shampo og protein balsam kjempegode (kjøpes hos frisør).
 
Back
Topp