Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er det stort smil og litt skråål og "synging" når det synges "Lille Petter Edderkopp" og "Ro ro din båt", men hvis jeg begynner på hjulene på bussen blir hun uintressert og begynner med andre ting...
Ro din båt er alltid populær, for da er han liksom "med" [:D]
Ellers synger jeg fast "Sov lille Jonas, sov og bli stor...osv" hver kveld. Håper det er med på å gjøre leggingen forutsigbar og trygg. Selv om jeg sikkert kunne hatt en vakrere sangstemme [8|] Haha!
Jeg synger ikke til ho annet enn til radion i bilen eller musikken på TV jeg hehe Kan ikke barnesanger og klarer ikke begynne å synge med mindre det står på i bakgrunn.
Meeen ho har en favorittsang for det for ho blir heeelt rolig hver gang vi setter den på og det er Metallica med Nothing else mathers [;)][:D]
Mina lliker godt lille petter edderkopp og Helene Harefrøken sangen. Elsker når papsen spiller gitar og synger for henne. Når hun skal sove vil hun helst høre "Den fyrste song", "Gjendines bånlåt" eller "Sov lille Mina, sov og bli stor" [:)]
Må legge til at hun blir kjempelei seg av "Se min kjole"-sangen. Da kommer sipplippen frem med en gang. (har filmet dette og det er litt morsomt...men litt fælt å se på og) Fatter ikke hva hun synes er så trist og fælt med den sangen. Nesten så eg må be de i barnehagen om å ikke synge den når hun begynner der. [;)] Flere som reagerer sånn på noen sanger?