Inotyol og Aselli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja det visste jeg ikke. Var bare noen som hadde fortalt oss at den kun fantes i England derfor jeg trodde det, men greit å vite at man kan finne den andre steder i verden ogsåDen selges ikke bare i England Vi har pleid å kjøpe den i England, men jeg og mannen var i Polen i fjor og kjøpte Sudocrem på apoteket. Vi har også bestilt på Ebay. Helt fantastisk krem. Har brukt til alle 3 barna
Ja, den er virkelig bra og koster jo ikke mye Vi kjøpte nok for 1 år til begge de minste barna. Vi skal også reise i januar og besøke svigermor som bor der. Alltid greit å kunne fylle opp med litt produkterÅja det visste jeg ikke. Var bare noen som hadde fortalt oss at den kun fantes i England derfor jeg trodde det, men greit å vite at man kan finne den andre steder i verden også
Ja den er helt fantastisk! Skal til England i januar og må kjøpe med ett par av den kremen med hjem
Ja de er billige tror jeg. Aldri kjøpt den selv, men fikk to bokser av mamma som hun kjøpte i England for noen år siden. Har en boks veldig lenge. Jeg åpna den første boksen for 18 mnd siden og den er ikke tom ennå, men blir brukt mye allikevel Ja det er veldig greit å fylle på med produkter man bruker som man ikke får tak i i Norge har ett par andre ting som bare må kjøpes med hjem når vi er i England som Lemsip og strepsilsJa, den er virkelig bra og koster jo ikke mye Vi kjøpte nok for 1 år til begge de minste barna. Vi skal også reise i januar og besøke svigermor som bor der. Alltid greit å kunne fylle opp med litt produkter
Haha, det er akkurat det samme vi har kjøpt. Var i London i august og handlet Da var det Lemsip, Sudocrem, Strepsils, Epaderm (krem mot eksamem) og barnehageklær fra Primark det gikk iJa de er billige tror jeg. Aldri kjøpt den selv, men fikk to bokser av mamma som hun kjøpte i England for noen år siden. Har en boks veldig lenge. Jeg åpna den første boksen for 18 mnd siden og den er ikke tom ennå, men blir brukt mye allikevel Ja det er veldig greit å fylle på med produkter man bruker som man ikke får tak i i Norge har ett par andre ting som bare må kjøpes med hjem når vi er i England som Lemsip og strepsils
Hehe, ja de tingene er et must å ha med hjem. Veldig greit å ha når forkjølelse og influensasesongen starter.Haha, det er akkurat det samme vi har kjøpt. Var i London i august og handlet Da var det Lemsip, Sudocrem, Strepsils, Epaderm (krem mot eksamem) og barnehageklær fra Primark det gikk i
Sverger til Inotyol.
Er den salven som etter erfaring virker raskest, også på ekstremt såre baker