På kobber? Ikke hormon?Jeg blødde hver eneste dag i et år. Det var bivirkning nok til at jeg tok den ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På kobber? Ikke hormon?Jeg blødde hver eneste dag i et år. Det var bivirkning nok til at jeg tok den ut.
JaPå kobber? Ikke hormon?
Jøss.. skal jo ikke ha noe innvirkning på syklus uten hormoner! Maks uheldig du da! Kjipt
Kobberspiral gir mange plager under menstruasjon, og menstruasjonsplager er en av de vanligste bivirkningene av denJøss.. skal jo ikke ha noe innvirkning på syklus uten hormoner! Maks uheldig du da! Kjipt
Jøss.. skal jo ikke ha noe innvirkning på syklus uten hormoner! Maks uheldig du da! Kjipt
Kobberspiral gir mange plager under menstruasjon, og menstruasjonsplager er en av de vanligste bivirkningene av den
Gir mange (mennesker) plager under menstruasjon.mange plager viser vel ikke det du la ut? Vanlig med lengre menstruasjon og mer menssmerter ja - men det er jo ikke å betegne som blødningsforstyrrelsermed kobberspiral bruker man å ha lik syklus som før innsett - men noen får lengre blødning
Det var ekstreme blødninger og ekstreme smerter. Jeg har normalt ingen smerter og 3 dager med blødning. Med kobberspiral så hadde jeg vanvittige smerter så jeg måtte ta smertestillende og blødde masse i over en uke. Følte meg skikkelig dårlig hver gang jeg fikk mensen. Så måtte rett og slett ta den ut.hva reagerte du på med kobberspiral? Ble nysgjerrig da disse ikke skal ha bivirkninger bortsett fra blødninger og mer smerter
Huff! Hørtes ikke greit ut! Og dessverre innenfor bivirkninger som kan oppstå ved kobberspiralDet var ekstreme blødninger og ekstreme smerter. Jeg har normalt ingen smerter og 3 dager med blødning. Med kobberspiral så hadde jeg vanvittige smerter så jeg måtte ta smertestillende og blødde masse i over en uke. Følte meg skikkelig dårlig hver gang jeg fikk mensen. Så måtte rett og slett ta den ut.
Tror jeg har lest et sted at man skal være forsiktig med det. Fordi vakuumet kan gjøre at spiralen kan løsneVet dere om det er mulig å bruke menskopp med kobberspiral/hormonspiral?
Ja vi er forskjellige. Jeg tåler ikke for mye hormoner. Men cerazette fungerte før jeg ble gravid med nr 2. Etter det så har det bare vært tull. Så prøver igjen.Huff! Hørtes ikke greit ut! Og dessverre innenfor bivirkninger som kan oppstå ved kobberspiraljeg hadde blitt lik på hormonspiral i følge lege, så vi reagerer tydeligvis ulikt på ulike metoder aller. For meg er kobber perfekt
![]()
Vet dere om det er mulig å bruke menskopp med kobberspiral/hormonspiral?
Vet dere om det er mulig å bruke menskopp med kobberspiral/hormonspiral?