Hvilken prevensjon bruker du?

Chinchilla

Forumet er livet
Det lurer jeg på....... lurer egentlig ikke så veldig på det, menneh.... vi skal jo holde liv i forumet skal vi ikke? hihihi

Jeg bruker minipillen Conludag.[:)]

Har akkurat fått satt inn kobberspiral, i håp om at den ikke gjør ting verre. Tåler ingenting annet, så dette er siste sjanse.

har satt inn hormonspiral

p-piller her

men gjør d vondt å sette spiral? lurer på å gjøre d for p-pillen glemmer eg ofte å ta[:o]

Ingen ting : ) Kun kondom.. Må gjennom masse prøver får jeg kan begynne på noe .. Har sånn blod greier i familine.. SÅ da er det mye vii ikke kan ta.. har ikke fått somlet meg å tatt prøvene endA: p

En eller annen p-pille som Kari mente var flotters. [8D]

Skal bruke samme minipille som deg Chinchilla, men klarte å glemme det ut hele tida..[8D]
Så endte med ingen prevensjon for øyeblikket! Bør vel komme i gang med noko.
Mensen har jo enda ikkje dukket opp, så har ikkje blødd siden renselsen.. Nesten som eg savner den..[8|]
hadde vært greitt å "komt i gong" igjen liksom.. Men skal snakke med legen min 23.sept,
så tenkte ytre ønske om en sjekk hos spes.gyn og sjekke opp i pco-tilstanden på eggstokkene.
Om det er den som gjer at eg ikkje får mensen igjen.

Ammer jo såvidt enda da, men blir som oftest bare en gang til dagen.
Og kutter nok snart den ut også. Er kveldskosen..[:)] så trur ikkje det er det som forårsaker at den ikkje er komt enda..
Men what do I know..

hormonspiral...

Bruker ingenting. Ettersom vi brukte laang tid på å få Nor ser jeg ikke helt vitsen i å begynne med noe hormongreier nå, vi er jo sånn halvveis på prøver'n... [;)]

ORIGINAL: IdaK

Bruker ingenting. Ettersom vi brukte laang tid på å få Nor ser jeg ikke helt vitsen i å begynne med noe hormongreier nå, vi er jo sånn halvveis på prøver'n... [;)]

Skjønner jeg godt. Jeg brukte ingenting etter Emilie- gikk jo 4 1/2 år til Sebastian-egget kom likevel, såååååeh.....

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: IdaK

Skjønner jeg godt. Jeg brukte ingenting etter Emilie- gikk jo 4 1/2 år til Sebastian-egget kom likevel, såååååeh.....

Ja, nemlig. Og om det kanskje ikke passer superperfekt akkurat nå (vi skal bygge hus) - så heller nå enn om fem år (eller kanskje aldri [&o])... Jeg skal nok få huset bygget med eller uten knøtt i magen! [:)]

Her bruker eg p-sprøyten

Cerazette foreløbig. Cattababe jeg har også sånn blodgreie og kan bruke ytterst få ting,men cerazette er en av de jeg kan bruke,ikke at jeg er så super fornøyd med de men[&:]

P-pille yasmin

Nå har jeg prøvd cerazette og microgynon av p piller.. skal prøve en til og så går jeg over til å prøve noe mer avva... *hehe*

Jeg bruker Kobberspiral.

ORIGINAL: Viccy

p-piller her

men gjør d vondt å sette spiral? lurer på å gjøre d for p-pillen glemmer eg ofte å ta[:o]

Jeg synes ikke det var så ille, dessuten var det snakk om bare sekunder med litt vondt.

Kobberspiral. Får migrene av alt som inneholder hormoner....[>:]

Ingen verdens ting[:D] hihi

Back
Topp