Hvilken pp satt spiren?♡

Når satt spiren? ♡

• 1-3 pp

Votes: 29 49,2%
  • 4-7 pp

Votes: 13 22,0%
  • 8-11 pp

Votes: 8 13,6%
  • 12-15 pp

Votes: 5 8,5%
  • 16-19 pp

Votes: 2 3,4%
  • 20-23 pp

Votes: 0 0,0%
  • 2 - 3 år

Votes: 2 3,4%
  • 4 år eller lengre tid

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    59
Denne gangen satt spiren på første forsøk! Er helt utrolig hvor heldig vi er.
Er 4+6 i dag. Ved første barnet satt der i pp 8, så trodde aldri det skulle gå så fort.❤

Her satt den i PP5
Men jeg har hvert uten prevensjon lenger. Men vi har oppriktig prøvd i 5 PP.

Med første satt den på første forsøk. Men denne ganga måtte det faktisk 12 forsøk til før den satt.

Satt på 1 pp, og 2-6 dager etter vi bestemte oss:knegg::Heartred

Pp1, uten å prøve skikkelig. Fant ut at skjer det så skjer det - og det gikk med en gang! :cat:

Telte ikke PP pga jeg hadde så ekstremt ustabil syklus, men vi begynte å prøve aktivt i desember 2018 og jeg fikk første positive test 14.april 2020. Så rundt 16 måneder/16 PP da. Vi ventet på nytt ivf forsøk, plutselig klarte vi det selv :Heartred Håper spira klamrer seg fast :smiley-angelic001

Her satt spiren før jeg fikk startet prøvinga. PP1 skulle vært nå i slutten av mai:joyful:

Har 2 gutter på 5 og 7. Prøvde ikke med noen av dem så vet ikke:) graviditet nr 3 1,5 mnd etter jeg tok ut spiral. Endte i abort. Nå har jeg vært uten prevensjon siden juni 19. Ikke gravid, men heller ikke prøvd ordentlig. Dette er min første pp, hatt sex hver dag i 10 dgr nåsamt brukt vaginal gel. Nå er det 10 dgr til mensen skal komme å jeg er sååååååå spent, håper det funker nå. Vi har hatt lyst på barn ett år nå å selvom jeg ikke har brukt no har jeg ikke blitt gravid:( er litt redd aborten/utskrapning i 2018 har ødelagt no? Hmmmm får håpe mensen ikke kommer nå♥️

Back
Topp