Hvilken PP er du i?

Det er veldig individuelt ka tid ein blir gravid, egentlig utrulig fasinerande, her er mi lista.
B1 - PP1 - 24år
B2 - PP1 - 25år
B3 - PP 19 (ca) døde i uke 19 - 31år
B4 - PP2 døde i uke 15 - 31år
B5 - PP 4 - 32år
B6 - PP 4 - 34år
B7 - PP3 (so far) - 36år

Det er veldig individuelt ka tid ein blir gravid, egentlig utrulig fasinerande, her er mi lista.
B1 - PP1 - 24år
B2 - PP1 - 25år
B3 - PP 19 (ca) døde i uke 19 - 31år
B4 - PP2 døde i uke 15 - 31år
B5 - PP 4 - 32år
B6 - PP 4 - 34år
B7 - PP3 (so far) - 36år

Ser du har hatt litt av en reise. Så fasinerende at tiden har variert så mye :Heartred
Krysser fingrene for at PP3 er lykketallet denne gangen!

PP7 etter MA. Er nå 15 måneder siden jeg sluttet på p-piller og snart et år siden jeg begynte å ta eggløsningstest. Ble gravid i andre PP der jeg brukte eggløsningstest, så tenkte det var nøkkelen. Har ikke gjort samme nytten etter MA, men vet i hvert fall at vi prøver på riktig tidspunkt. Mannen har fått påvist nedsatt sædkvalitet og jeg har bikket de «magiske» 35 år.

Går litt opp og ned. Synes perioden fra eggløsning til mens er nervepirrende. Denne måneden gikk jeg tom for tester før jeg fikk positiv test, så har ikke helt kontroll på om vi traff riktig tidspunkt eller ei.

PP9 her. Ingen barn fra før. Regelmessig syklus siden jeg fjernet spiralen i oktober 2024, men begynte ikke aktiv prøving før desember. Er såååå utålmodig, vil at det skal sitte en spire :smiley-angelic001

Ble gravid PP8 i april, endte i MA i juni.
Er nå i PP2 når vi prøver på nytt.

Håper ikke det tar 8 prøveperioder igjen, men you never know.. :sorry:
Er på syklusdag 6, så snart frem med eggløsningstestene igjen, første måneden jeg temper i tillegg, så spennende tider :happy:

Back
Topp