Hvilken PP er du i?

PP4. Har hatt veldig regelmessig syklus lenge, positive EL-tester og symptomer på EL. Men ingenting så langt. Vi får se nå da… Fikk positiv EL-test i dag.

Ble gravid i PP3 med første (slutta på pillen i desember så den teller kanskje ikke. Fikk TR i februar, ble gravid og mistet, ble gravid igjen og det satt). Med andremann slutta jeg på pillen i desember, fikk ikke noe som likna på TR før april.. Så ble jeg gravid i slutten av juli.

PP4. Har hatt veldig regelmessig syklus lenge, positive EL-tester og symptomer på EL. Men ingenting så langt. Vi får se nå da… Fikk positiv EL-test i dag.

Ble gravid i PP3 med første (slutta på pillen i desember så den teller kanskje ikke. Fikk TR i februar, ble gravid og mistet, ble gravid igjen og det satt). Med andremann slutta jeg på pillen i desember, fikk ikke noe som likna på TR før april.. Så ble jeg gravid i slutten av juli.
Så spennende. Prøver du på nr. 3 også?

Takk! Så fantastisk at du slapp ivf for B2 selvom det kanskje ikke var helt planlagt :Heartred
Det var helt utrolig deilig. Jeg merket ikke at jeg var gravid før i uke 7, fordi jeg tenkte at jeg ikke kunne bli det naturlig. Ikke lenge før hadde jeg vært så emosjonell og gråt i bilen fordi jeg trodde jeg måtte gjennom det igjen. Den episoden var nok gravidhormonene :facepalm:

Han var ikke planlagt, men så veldig ønsket :dummy:

PP5 :binkybaby

Går inn i PP4 og 7. måned med prøving. Havner da over gjennomsnittet i lengde på prøvetid, som er litt kjipt. Men håper jo alltids at neste prøveperiode er siste (for denne gang) :happy:

Back
Topp