Lykkebarn1123
Flørter med forumet
Hvilken prøveperiode er du i? Jeg starter på nr. 5 nå i dag. Dette er den PP-en jeg ble gravid med nr. 2 i 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Krysser fingrene for denne periodenPP 9. Ble gravid i PP 2 første gangen![]()

Så spennende. Prøver du på nr. 3 også?PP4. Har hatt veldig regelmessig syklus lenge, positive EL-tester og symptomer på EL. Men ingenting så langt. Vi får se nå da… Fikk positiv EL-test i dag.
Ble gravid i PP3 med første (slutta på pillen i desember så den teller kanskje ikke. Fikk TR i februar, ble gravid og mistet, ble gravid igjen og det satt). Med andremann slutta jeg på pillen i desember, fikk ikke noe som likna på TR før april.. Så ble jeg gravid i slutten av juli.
Krysser fingrene! Vi ønsket jo i utgangspunktet vår-sommerbaby og nå kan vi kanskje få det! Jepp, tredje og siste!Så spennende. Prøver du på nr. 3 også?
Spennende tider! 
Ser jeg skrev at jeg starter på nr. 5, men det er vel egentlig nr. 4.Hvilken prøveperiode er du i? Jeg starter på nr. 5 nå i dag. Dette er den PP-en jeg ble gravid med nr. 2 i![]()

Takk! Så fantastisk at du slapp ivf for B2 selvom det kanskje ikke var helt planlagtKrysser fingrene for denne perioden
Måtte gjennom IVF med første etter over 1 1/2 år med prøving. Med nr. 2 prøvde vi ikke, men ble gravid etter å ha hatt mensen 4/5 ganger etter første gravidet

Det var helt utrolig deilig. Jeg merket ikke at jeg var gravid før i uke 7, fordi jeg tenkte at jeg ikke kunne bli det naturlig. Ikke lenge før hadde jeg vært så emosjonell og gråt i bilen fordi jeg trodde jeg måtte gjennom det igjen. Den episoden var nok gravidhormoneneTakk! Så fantastisk at du slapp ivf for B2 selvom det kanskje ikke var helt planlagt![]()

Krysser fingrene for deg. Har akkurat startet på PP4 selv, kanskje det blir lykkeperioden vår?Går inn i PP4 og 7. måned med prøving. Havner da over gjennomsnittet i lengde på prøvetid, som er litt kjipt. Men håper jo alltids at neste prøveperiode er siste (for denne gang)![]()

Huff, skjønner deg godt! Håper virkelig dette er prøveperioden hvor spiren sitterPP5 blir neste, hatt en kjemisk og en EXU i høyre eggleder som måtte behandles med cellegift. Føles som en evighet siden vi begynte å prøve for snart et år siden![]()

Ja, krysser fingrene for deg ogsåKrysser fingrene for deg. Har akkurat startet på PP4 selv, kanskje det blir lykkeperioden vår?![]()

Krysser fingre for deg ogKrysser fingrene for deg![]()
4 er lykketallet mitt!