Hvilken plassering på tørketrommel og vaskemaskin?

Vaskerommet. De står under benken, med skittentøyskurven i midten;)

Har de ved siden av hverandre. Har et relativt upraktisk vaskerom, så er faktisk ikke plass til å sette de oppå hverandre hvis vi hadde villet.

Vi har tørketrømmelen over vaskemaskinen :)

Oppå hverandre :)

Har hatt tørketrommelen oppå vaskemaskinen og ved siden av hverandre inni et skyvedørsskap under ei trapp. og alltid drømt om å kunne ha de ved siden av hverandre med benk oppå. Det har jeg nå. Sååå praktisk å kunne lempe det oppå en benk for bretting. Og så liker jeg at tørketrommelen blåser luft ut nede på gulvet.

Tørketrommelen oppå vaskemaskinen. Har ikke plass til annet. Skal de stå oppå hverandre må vaskemaskinen alltid stå nederst siden den er tyngst ;)

Fordelen er at vaskemaskinen bråker mindre når tørketrommelen står oppå :P

Ved siden av

Tørketrommel oppå vaskemaskinen :) Har liten plass, så eneste mulighet.

Vi skal ha dem ved siden sv hverandre på nytt vaskerom også skal vi ha stelleplass oppå.

Hm dette lurer jeg på selv. Skal gå til innkjøp av tørketrommel når babyen kommer i hus. Men tror jeg vil gjøre om hele vaskerommet så jeg får se hvordan jeg skal plassere dem.

Når har vi trommel oppå vaskemaskina på det lille badet vårt. Men når vi kommer oss inn i huset blir det vaskerom og ved siden av. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har så lite vaskerom så her står de oppå hverandre, vaskemaskinen står nederst :)

Tørketrommelen oppå vaskemaskinen her :)

Nå har jeg dem hver for seg, ved hver sin vegg. Veldig upraktisk. Enten så skal vi flytte, ellers bygger vi om vaskerommet. Da blir det under benk. Ellers kunne jeg egentlig hatt vaskemaskin oppå tørketrommelen. Men må sikkert være være benkeplate mellom. Jeg tenker at det må være lettere å ta våte klær ned enn opp...

Back
Topp