Hvilken plassering på tørketrommel og vaskemaskin?

Solvit

Forelsket i forumet
Hvilken plassering har dere på tørketrommel og vaskemaskin?
Jeg har stort sett alltid hatt de ved siden av hverandre. Nå i sta flytta vi dem oppå hverandre for å få plass til et dusjkabinett på badet nede, for barna.
Det blei jo såååå mye mer praktisk :) i forhold til å ta klærne fra vaskemaskinen og over i tørketrommelen

Har kun 2 vaskemaskiner... og har de ved siden av hverandre!
Men skal jeg kjøpe tørketrommel blir den stående oppå.

Vaskemaskinen står under en benk på vaskerommet og tørketrommelen oppå benken.

Står ved siden av hverandre. Skal pusse opp snart, så blir vel noen andre løsninger da tenker jeg :-)

Vi har de ved siden av hverandre :)

Her har vi de på badet, tørketrommel oppå vaskemaskin. Skulle ønske jeg hadde vaskerom..

Tørketrommel oppå vaskemaskinen. Eneste måten å få plass til begge deler på inne på det lille vaskerommet vårt :p

Akkurat nå har vi bare vaskemaskin, men når vi får kjøpt oss tørketrommel, kommer vi nok til å ha den oppå vaskemaskinen :)

Har eget vaskerom i kjelleren. Har vaskemaskin - tørketrommel - kombimaskin.

Vi har dem ved siden av hverandre og ville aldri "ødelagt" den fine benkeplassen jeg har på vaskerommet med å sette den oppå. Jeg har også problemer meg ryggen, så å bøye seg opp og ned mange ganger for å ta ut av vask og inn i tørk hadde jeg ikke orket. Jeg setter meg på gulvet og tar det ut av ene og inn i andre. De har hengslene på hver sin side, så jeg har god plass til å bare lesse inn.

Har både vaskemaskin og tørketrommel oppå benk, såååå enkelt å komma t, deilig når eg va gravid ;)
Under benken har me trådstativ der me sortere skittentøy :)

Ved siden av, vaskemaskina står i mellom vasken og tørketrommelen. Genialt når vi skifter på barna, har stellematta på maskina og bleier også på trommelen :)

Skal ha begge under benken. Vil ha mye benkeplass, tørk over benk og ryggen hadde ikke taklet opp og ned bevegelsene.

Har vaskerom, så god plass til at dem står på sia hverandre. Men har hatt de oppå hverandre andre steder jeg har bodd der jeg har hatt dem på bad feks :)

Back
Topp