hvilken parfyme bruker du mest?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Liker Dior sin J'adore.

Trenger tips til en god parfyme som ikke lukter veldg sterkt og ikke sånn gamle damer lukt. Gjerne en sexy lukt

Hva som er en sexy lukt er jo opp til den enkelte da. Jeg synes J'dore er kjedelig og absolutt ikke sexy  Også er det en parfyme som heter Angel som jeg faktisk kaster opp av. 

Selv har jeg disse jeg synes lukter fantastisk (for øyeblikket)

Hva som er en sexy lukt er jo opp til den enkelte da. Jeg synes J'dore er kjedelig og absolutt ikke sexy  Også er det en parfyme som heter Angel som jeg faktisk kaster opp av. 

Selv har jeg disse jeg synes lukter fantastisk (for øyeblikket)

Jeg bruker Hugo Boss Deep Red! Både jeg og mannen elsker den! :)

Jean Paul Gaultier sin er min favoritt :)   den flasken som ser ut som en kvinnekropp

RosaCupcake skrev:
Jean Paul Gaultier sin er min favoritt :)   den flasken som ser ut som en kvinnekropp

ja den har jeg også! Elsker den!

Kjøpte den Dioren i cologne versjonen for  450 kr... er det dyrt? De i butikken sa at den var sterkere enn de toilet men det er vel feil?

Jeg bruker Dolce Gabbana - light blue og Lacoste - touch of pink :)

Jeg synes Jadore lukter litt gammel dame jeg da...

Liker Dole Gabbana/Light Blue. Pleasures/Estee lauder, Happy/clinique, Miracle/lancome, clean/fresh shower, heiress/paris hilton og sikkert mange andre.

Jeg bruker Marc Jacobs - Daisy :) Både jeg og kjæresten synes den lukter veldig godt :)

Frøken Hege skrev:
Jeg synes Jadore lukter litt gammel dame jeg da...

Liker Dole Gabbana/Light Blue. Pleasures/Estee lauder, Happy/clinique, Miracle/lancome, clean/fresh shower, heiress/paris hilton og sikkert mange andre.

De har forskjellige

Daisy -Marc Jacobs
Deep Red - Hugo Boss
Light Blue - Dolce Gabbana

Trenger en ny parfyme jeg også, for favoritten min før var en FCUK-parfyme, den var så lett og god og feminin. 

Nå for tiden har jeg en Britney Spears-parfyme, men jeg syns egentlig den er litt kvalmende. Så har jeg Noah, den er alt for tung. Så har jeg bodylotion-flasken som fulgte med da sambo kjøpte Jean Paul til meg for mange år siden, den bruker jeg litt på halsen enda, blir ikke så tungt som sprayen, men den er mer til jul og sånt syns jeg. Minner meg om jul. 

Må gå på jakt etterhvert og finne en god lett parfyme. 

Back
Topp