Hvilken overmadrass har dere?

Molly

Med lille spira i magen <3
Ja som overskriften sier :D Vil ha en som kan maskinvaskes enkelt. Enten trekket eller selve madrassen :)

Til babyen eller i vår? :P

Til babyen blir en sånn tynn sak som kan slenges i maskinen.
I vår seng kan trekket tas av :)

Vi kjøpte madrassen på IKEA :) Men der sa de vi ikke trengte overmadrass.. Så tenkte jeg over etterpå at jeg vil ha overmadrass uansett, for å beskytte madrassen :)

Veldig greit å kunne beskytte madrassen. Dessuten er den ikke så myk eller noe sånt. Helt enkel og grei :) Har kjøpt til senga til jentene mine :)

Veldig greit å kunne beskytte madrassen. Dessuten er den ikke så myk eller noe sånt. Helt enkel og grei :) Har kjøpt til senga til jentene mine :)
Ja :) Overmadrassen er så enkel og vaske også, litt vanskeligere med madrassen :P

Har kjøpt tisselaken på IKEA til å passe på sengen, bør kansje ha overmaddrass også...

Vi har kjøpt den rimelige overmadrassen fra Ikea (den til 95,-) Virker helt grei den:)

Vi har madrass fra IKEA, men ikke overmadrass. Holder lenge med tisselaken :) Har faktisk en overmadrass med eget laken til, som jeg fikk via buzzador eller noe. Som skal regulere temperaturen til ungen bedre enn vanlig madrasser. Begge går i vaskemaskinen og bruker de innimellom til lillegutt på 2,5. Mulig babyen får prøve den nå i starten og på sommeren. Lillegutt bruker den innimellom bare, avhengig av hva som er vasket når vi har sengeskift ;)

Skal ha sånn tynn overmadrass fra Ikea som flere nevner her. Greit å ha tisselakenet under denne, da blir det ikke så klamt for den vesle. Det har jeg også til femåringen.. greit å ha i tilfelle gulp, tiss, spy og bæsjeuhell. Tenker å kjøpe to i samme sleng ;-)

Back
Topp