Hvilken nintendo???

Odiina

Glad i forumet
er best av nintendo wii og playstation 3/4 ?
Må være en man kan spille orginale spill på som mario osv.
Også må man kunne bruke vanlige kontroller. Kjedelig om wii er slik at man kun gjør ting i løse lufta...

Jeg har ikke peiling på nintendo, derfor vil jeg være sikker på at jeg kjøper det beste når jeg først skal bruke så mye penger ! [:)]

Mario kan man bare spille på Wii

Du kan bruke den trådløse Wii kontrollen som en vanlig kontroll altså. Den er bare trådløs.. Er ikke sånn at du må stå å hoppe og danse for at Mario skal flytte på seg liksom [8D]

Vel det må bli wii det da :P PS 3/4 er ikke nintendo det er jo PS ;) Men du mener vel hvilken spillmaskin. Hadde uansett gått for Wii og man kan kun spille Mario på nintendo. Du kan bruke den trådløse kontrollen som en vanlig kontroll helt rolig i sofaen og om du kjøpe de gamle mario spillene kan du bruke noe som heter classic controller.

playstation har aldri vært noe nintendo[8D].. det er sony som lager playstation .
Man får ikke kjøpt mario til ps. men det finnes derimot MASSE mariospill til wii.
det kommer vel av at det er nintendo som har laget mariospillene.[:)]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Du kan bruke den trådløse Wii kontrollen som en vanlig kontroll altså. Den er bare trådløs.. Er ikke sånn at du må stå å hoppe og danse for at Mario skal flytte på seg liksom [8D]

hihi [8D] ser for meg at man står å beveger seg i ekte mariostil her [:D]

Back
Topp