Hvilken mobiltelefon har du?

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Og er du fornøyd?
Jeg har gått lei av iPhone og elendig batteri og blir å skifte til android for første gang på mange år. Er spent, kjenner jeg! :p

Samsung Galaxy S9. Den er nok snart moden for utskiftning, men jeg er så glad i den at den får følge med meg en stund til.

iPhone 11 pro. Den har myyye bedre batteri enn noen av de andre iPhonene jeg har hatt de siste åra. (Hatt kun iPhone i 12 år)
Har hvert oppe siden 5, hvert på jobb i 8 timer og har barnefri og i dårlig form, så myyye tlf tid på meg :p har rundt 50% batteritid igjen.

Har samsung s9. Den nærmer seg gammel da. 2, 3 år (?) Husker jommen ikke helt. Men orker ikke kjøpe ny modell når den funker helt fint altså :) Men blir garantert ny samsung når denne tar kveld eller nærmer seg kveld :) Elsker samsung jeg.

Har Samsung Galaxy S10+. Hatt Samsung i 14 år, og er meget fornøyd.

Jeg har iphone 7. Jeg har ikke kjøpt min egen tlf på 8 år. Men har «arvet» totalt 2 iPhoner etter jeg kjøpte ny iPhone 4s i 2012.

Har iPhone 8. Føler jeg vil bytte snart.. Liker ikke Samsung så godt, selv om mannen og eldste har Samsung. Hvus jeg skulle få meg en ny, ville det vært iPhone:)

iPhone se - den gamle. Skal bytte den ut nå straks og da blir det den nye se-en. Orker ikke svære telefoner.

Hatt flere forskjellige merker med Android, men det merket jeg har vært mest fornøyd med er Samsung.
Akkurat nå har jeg en Samsung Galaxy s8, men den kommer nok til å bli byttet om ikke så lenge.
Den begynner litt å leve sitt eget liv nå

Har en Huawei som kostet ca 1700kr. Har hatt den i 1,5 år nå og den gjør faktisk alt det jeg behøver :D

iPhone her, kommer nok aldri til å ha noe annet ;) vi er en eplefamilie, og det er Apple vi bruker på jobb også.

iPhone 11 pro. Byttet fra Huawei siden de ikke får android videre. Kunne likså godt bytta til nyeste Samsung men den var ikke kommet da jeg trengte ny telefon :happy:

edit: i ettertid har vi også gått over til Apple TV, så blir nok å fortsette med epleprodukter :happy: veldig fornøyd så langt!

Back
Topp