Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
iPhone 11 pro. Den har myyye bedre batteri enn noen av de andre iPhonene jeg har hatt de siste åra. (Hatt kun iPhone i 12 år)
Har hvert oppe siden 5, hvert på jobb i 8 timer og har barnefri og i dårlig form, så myyye tlf tid på meg har rundt 50% batteritid igjen.
Har samsung s9. Den nærmer seg gammel da. 2, 3 år (?) Husker jommen ikke helt. Men orker ikke kjøpe ny modell når den funker helt fint altså Men blir garantert ny samsung når denne tar kveld eller nærmer seg kveld Elsker samsung jeg.
Har iPhone 8. Føler jeg vil bytte snart.. Liker ikke Samsung så godt, selv om mannen og eldste har Samsung. Hvus jeg skulle få meg en ny, ville det vært iPhone
Hatt flere forskjellige merker med Android, men det merket jeg har vært mest fornøyd med er Samsung.
Akkurat nå har jeg en Samsung Galaxy s8, men den kommer nok til å bli byttet om ikke så lenge.
Den begynner litt å leve sitt eget liv nå
iPhone 11 pro. Byttet fra Huawei siden de ikke får android videre. Kunne likså godt bytta til nyeste Samsung men den var ikke kommet da jeg trengte ny telefon
edit: i ettertid har vi også gått over til Apple TV, så blir nok å fortsette med epleprodukter veldig fornøyd så langt!