Hvilken mobil har du?

ORIGINAL: mamma_86

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Ser ut som det er flest med sony ericsson.

Men de jeg kjenner som har ericsson har MYE problemer med de.
Joysticken f.eks slutter å virke. de slår seg av i hytt og pine.
(men så har jeg også de som har problemer med Nokia)

kan ikke kjøpe SE med joystick, må kjøpe uten. hehe..

jeg har SE c902, kjempe fornøyd bortsett fra at jeg ikke får ladet den...(kan være fordi den datt i bakken)

vet de kan kjøpes uten også[;)]
De har visst en dårlig ladekontakt/ledning også.

har hørt de skal slute og lage med joystick, om det er riktig veit jeg ikke. ledningen er ikke grunnen til at jeg ikke får ladet den, den har jo to "knotter" som skal inn i hvert sitt hull, den ene får jeg ikke inn hvis jeg ikke binder den fast[8D] og jeg kjøpte den 2 januar.....

Var jo det jeg mente med ledning/kontakt. At de blir fort ødelagt og ikke får den til å sitte skikkelig i hullene.

Sony Ericsson C905,superfornød,terningkast 6 i tester[;)]

Nokia N81
Fornøyd med den!! Får ny mobil i juni[:D][:D]

samsung,men er noe DRITT[:'(]
skal ha sony ericsson igjenn etter denne altså!!!
EEEEELSKER se[:D][:D] men tenkte jeg skulle prøve noe nytt denne gang,never again!!![;)]

har hørt de skal slute og lage med joystick, om det er riktig veit jeg ikke. ledningen er ikke grunnen til at jeg ikke får ladet den, den har jo to "knotter" som skal inn i hvert sitt hull, den ene får jeg ikke inn hvis jeg ikke binder den fast[8D] og jeg kjøpte den 2 januar.....

Var jo det jeg mente med ledning/kontakt. At de blir fort ødelagt og ikke får den til å sitte skikkelig i hullene.

åja, da missforstod jeg deg[:D] faktisk første gang jeg har problemer med det....

jeg har stort sett bare hatt SE, og har aldri hatt noen problemer med laderen osv...
valgte nokia denne gangen, forandring fryder =)

ORIGINAL: Murmeldyr88

jeg har stort sett bare hatt SE, og har aldri hatt noen problemer med laderen osv...
valgte nokia denne gangen, forandring fryder =)

hvordan var overgangen fra SE til Nokia med tanke på meny?
jeg er dårlig på andre mobiler enn nokia, fordi jeg er lite teknisk kanskje?

tar jeg i en siemens f.eks så sletter jeg garantert noe,for alt er motsatt....

Denne har eg, sony ericsson w595i white. Godt fornøgd til no, men har berre hatt den sidan nyttår.

Kjøpte nettopp ny tlf..en nokia musikktlf..hadde samsung før det. Er veldig fornøyd[;)]

ORIGINAL: MyBell

iphone

[:D]

ORIGINAL: MyBell

iphone

Har datamobil/PDA[;)]
HTC (Tidligere QTEK)

Har en SonyEricsson W890i [:)]

Back
Topp