Hvilken mobil har dere ?

EmmaT

Gift med forumet
Fant nettopp ut at den gull jeg bestilte har gått ut av produksjon [:'(] Og jeg har vært i alle butikker med mobiler, ingen faller i smak. Ja jeg er kresen, men den må jo være søt.

Noen forslag ?

Jeg vil VIL ha Samsung flipp tlf. Men den må flippes normalt, og ikke være sånn stor flat grimm greie. Fader altså. *snufs* Den gull vil alltid være i hjertet mitt .. [;)]

Ja derfor jeg vil ha Samsung. Hadde og min gamle i over 2 år uten så mye som et problem med den. Den var lik denne, bare grå [&o]

her går d bare i NOKIA[;)]

husker ikke hvilken jeg har nå.. den er veldig tynn!!!
godt fornøyd med den[:)]

ORIGINAL: pupple

Bilde ?

Jeg hadde denne:

inntil for få uker siden. Da var den over 3 år gammel. Jeg har vært å tittet på nye mobilen OFTE, men ikke funnet noen jeg vil ha. Egentlig ville jeg hatt en som er så lik min gamle Samsung som mulig, men uten antenne og med noen flere funksjoner. Nå bruker jeg sambos gamle Nokia et eller annet inntil jeg finner en telefon som kan måle seg med min gamle Samsung [:D]

Jeg trøster meg med at Emma nå er flittig bruker av min gamle telefon, så den er ikke helt "død" enda [:D]

min er rød !!!
Nokia 5200

Jeg har en sony ericson, og den er svart...det er alt jeg vet[8D]

ORIGINAL: Pinky and the Brain

ORIGINAL: pupple

Bilde ?

se her:
http://www.nokia.no/phones/6300/

den "alle" har nå føler jeg[;)]

Nokia 6111

Men min er blank sort foran (innenfor dne blanke kanten) og bak, ikke lys grå som her. Den fantes i rosa også når jeg fikk min, men jeg "safet" jeg...

ORIGINAL: Glad70

Nokia 6111

Men min er blank sort foran (innenfor dne blanke kanten) og bak, ikke lys grå som her. Den fantes i rosa også når jeg fikk min, men jeg "safet" jeg...

*host* Jeg har den rosa [;)]

Denne bruker jeg nå inntil jeg finner drømme mobilen min [:)]

ORIGINAL: Pinky and the Brain

ORIGINAL: Glad70

Nokia 6111

*host* Jeg har den rosa [;)]

Næhhhh.... nå ble jeg overrasket![8|][;)]

Her er min: Sony Ericsson z610i - sort utgave [:)]

ORIGINAL: Greit!

Her er min: Sony Ericsson z610i - sort utgave [:)]

Liker du den, godt kamera ?

Så langt er jeg fornøyd [:)] Linsa kunne med fordel ha hatt deksel [8|] Det er en 3G telefon. Genialt når snuppa skal snakke med onkelen sin som er i  militæret i høga nord [;)]

Back
Topp