Hvilken mme

mie_

Blir kjent med forumet
Gutten min får mme i tillegg til morsmelk, vi startet å gi han NAN, men reagerte med skikkelig magevondt og vi byttet til nan h.a 1, men den er jo svindyr i forhold. Er det noen som har god erfaring med f.eks hipp eller collett? kjøpte et par porsjonsbokser med hipp for å teste, men kjenner jeg gruer meg litt i tilfelle han reagerer.

De små magen bruker litt tid på å tilpasse seg ny mme, så du burde prøve i noen dager før du evt bytter tilbake. Noen mener en uke, men vi merker fort på vår om det blir mye verre eller bedre. Vi har brukt HIPP til begge våre, da de ikke har tålt NAN. HIPP er mye snillere mot magen, vet mange sverger til den. Vi bruker i tillegg semper-dråper og idofom-dråper og har nå en baby som aldri gråter, bortsett fra når hun er sulten. Helt nydelig!

Jenten min fikk og kjempevondt i magen av nan, så vi byttet til collet, og det ble myye bedre! :)

Har bra erfaring med hipp her i huset:) Helsesøster anbefalte den siden den er greiere til magen. Begge mine har fått hipp og var og er svært fornøyd:-)

Har god erfaring med Hipp her også:-). Begynte med nan men gikk over til hipp og han roet seg på det :-)

Hipp har fungert bra her!
Nan fikk hun grønn bæsj av, men med hipp ble det kornete, gul bæsj!

Eldste min fikk collett da han også reagerte på nan, da fantes ikke hipp såvidt jeg husker.

Lille fikk nan på sykehuset et par ganger om natten når jeg trengte å sove. Og hun tålte ikke det. Så nå har vi kjøpt HIPP etter masse anbefalinger og håper den er snillere mot magen hennes :)

Back
Topp