Hvilken MME??

Audioslave

Forelsket i forumet
Dere med flaskebarn, gir dere hipp, nan, colett eller semper?

Jeg har gitt NAN, Hipp og Semper. Mest fornøyd med Semper. :) 

Hipp. Hadde mye magevondt av Nan. Prøvde Nan H.A.1, og det hjalp ikke det skvatt. Collett var sprutgulp som var kornete og lukta død og fordervelse. Småfolk sin kunne vi gi når hun bikket 6 mnd. Hipp var gull hele veien. [:)]

Hipp funket perfekt her :) Fikk veldig vondt i magen av NAN og NAN H.A.1, så da prøvde vi Hipp, og stoppet der ;)

Hipp sin :) Syns den virker mye bedre enn NAN. Om man smaker på den selv så er den mye søtere, og mye tjukkere..
Jenta fikk vondt i mangen av NAN men etter at jeg prøvde hipp har jeg ikke trengt noen andre.

som dere ser av tickeren min er lillemor bare tre dager, og vi er akkurat kommet hjem fra sykehuset. Der fikk hun nan, kjøpte derfor dette når vi reiste hjem, men i dag har hun hatt skikkelig magetrøbbel[&o] Tror dere det er nanen sinskyld eller bare fordi hun er så lita og ny enda?

Storebror tålte ikke nan, og fikk hipp. Men er det for tidlig å siat hun ikke tåler nan?

Vår erfaring var:

Nan: Mavevondter
Hipp: Sprutgulp. MYE..
Semper(Småfolk) = SUPER[:D]

Var også småfolk han fikk på sykehuset[:)]

Prøvde alle typene, og selvfølgelig prøvde jeg Hipp sin sist, og den funket kjempe bra her, ble kjempe forstoppet av alle de andre og magevondt, to dager på hipp og hun bæsjet 2ganger om dagen nesten til faste tider istedenfor en gang i uka som hun gjorde med alle de andre [:D]

Brukt NAN siden hun var 4 mnd [:)]

Brukte hipp ![:D]

Nan med malt [:)]

Her brukte vi Nan de få gangene han fikk flaske... Prøvde også hipp, men da gulpet han om bare det.
SÅ hos oss fungerte nan best.

Collett til mitt gull[:)] Han fikk det på nyfødtintensiven og tålte den, så sa prøvde vi ingen andre[:)]

Hipp

Her har vi brukt Nan så og si hele tiden,men også Semper[:)] De to har magen hans tålt godt hele veien[:)]

Til nyfødt bruker vi Nan HA (den fra apoteket). Etter tre mnd gikk vi over til Hipp - skal gjøre det på samme med med hun i magen.

Her funka HIPP best før vi fant ut at hun hadde melkeallergi.
Har skjønt det som så at flest barn får magevondt av NAN, typisk når det er den letteste å få tak i[8D]

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Hipp sin :) Syns den virker mye bedre enn NAN. Om man smaker på den selv så er den mye søtere, og mye tjukkere..
Jenta fikk vondt i mangen av NAN men etter at jeg prøvde hipp har jeg ikke trengt noen andre.

Sånn var det her og.

Hipp!
Når jeg bytta til den tok hun endelig flaska.

Ville på ingen som helst måte smake på NAN, og det skjønner jeg godt. Denne er mye bedre[:)]

Back
Topp