hvilken MME???

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
noen som har annbefalling?
bruke den vannelige NAN 1 eller hva den heter de har på kiwi eller?

vi kjøpte småfolk 1, ettersom det var den vi fikk på sykehuset. Aner ikke hva som er forskjellen på de jeg...

dytt dytt... snille jenter hjelpe meg

Collett er kjempe bra [:)]

Du må nesten bare prøve deg frem [:)]

Jeg begynte med NAN1, men pga mye gulping så prøvde jeg Collett, og der opplevde jeg mindre gulping. Den er noe dyrere enn NAN, så kanskje greit å starte med NAN for å se hvordan snuppa di tar den [:)]

Tuppå her bruka Hipp, gulpa omtrent ikkje[:)]

Bruker Nan, og den fungerer fint her.[:)]

ORIGINAL: Ambriel

Du må nesten bare prøve deg frem [:)]

Jeg begynte med NAN1, men pga mye gulping så prøvde jeg Collett, og der opplevde jeg mindre gulping. Den er noe dyrere enn NAN, så kanskje greit å starte med NAN for å se hvordan snuppa di tar den [:)]

Akkurat det samme skjedde meg med både størstemann og minstemann. Collett er tingen[;)]

først brukte jeg nan1,hadde litt luftsmerter og gulpet av den. så kjøpte vi den hipp økologisk. fungerte veldig bra.
Nå bruker jeg en svensk en som heter Baby Semp 1, Lemolac, den inneholder også omega 3 og 6, dha og ara.
den har han lite luftsmerter av og så og si ikke noe gulping.

BTW: jeg så de hadde Nan ha1 i sverige til 88 kr boksen. i matvarebutikken Maximat.

Jeg anbefaler Collett [:)] Hvis jeg ikke tar helt feil, så er den billigst å [:)]

ORIGINAL: *Solsikke*

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Jeg anbefaler Collett [:)] Hvis jeg ikke tar helt feil, så er den billigst å [:)]

Nan1 er billigere [;)]

Collett koster vel 108,- på Rimi for 800 gram, mens Nan1 koster rundt 100,- for 1000 gram om jeg ikke tar heeelt feil [8|]

me gir Prinsen Nan ha1 den de har på apoteke.. han gulpa når me ga han vanling nan 1, men han gulpe ennå hvis han ikje får rapa skikkeligt så me må la han rapa ofta då går d bra.. men d har faktisk blitt bedre i d sista [:)] mn ska prøva å gå te bars te den vanlige nan 1 [;)]

ORIGINAL: *Solsikke*

samme her[:D]

ORIGINAL: Lilje10

Hvor kjøper man collett??
Snuppa gulper ikke ofte av NAN, men når hun først gulper er det så mye at jeg begynner å lure på om hun rett å slett kaster opp alt hun nettopp har spist..

På Rimi har de den i hvert fall....

Back
Topp