Hvilken mme og hvilken flaske

Prøver med flaske hver dag, men hun nekter å ta..:-/

Sent from my iPhone using BV Forum
Prøv å skru lokket litt løsere. Det løste alt for oss. Nb: bruk smekke ;)

Prøv å skru lokket litt løsere. Det løste alt for oss. Nb: bruk smekke ;)
Ja, men har sprøyta inn melk skjønner du, men hun bare spytter ut.. Tror det er smaken på melka, med en kombi av at det er en flaskesmokk og ikke puppen:-p Har for øvrig prøvd å pompe meg også, men jeg får ikke ut noe:-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har brukt Nan Ha1, men mini ble totalt forstoppet stakkars, selv med malt. Gikk over til Hip i går, så håper den er bedre for magen hans. Kjøpte også Dr.Brown flasker i går, spent på om de er så bra som mange sier. Brukt Avent flasker til nå.

Vi bruker NAN og MAM antikolikk.. Men det er jo ikke så veldig ofte da jeg delammer :)
Vi har dog ikke veldig store mageproblemer.. :)

Vi bruker NAN og MAM antikolikk.. Men det er jo ikke så veldig ofte da jeg delammer :)
Vi har dog ikke veldig store mageproblemer.. :)

Litt usikker, fikk tipset her inne, men tror det er noe.med luftgjennomstrømminga

Det var blant annet jeg som tipset om dette.. Det er fordi det blir mindre vakum i flasken og luften kommer lettere av seg selv. Det vil med andre ord si at barnet ikke må jobbe så "hardt", men at det likevel må jobber for å få i seg ..

Litt usikker, fikk tipset her inne, men tror det er noe.med luftgjennomstrømminga

Det var blant annet jeg som tipset om dette.. Det er fordi det blir mindre vakum i flasken og luften kommer lettere av seg selv. Det vil med andre ord si at barnet ikke må jobbe så "hardt", men at det likevel må jobber for å få i seg ..

Back
Topp