Prøv å skru lokket litt løsere. Det løste alt for oss. Nb: bruk smekkePrøver med flaske hver dag, men hun nekter å ta..:-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å skru lokket litt løsere. Det løste alt for oss. Nb: bruk smekkePrøver med flaske hver dag, men hun nekter å ta..:-/
Sent from my iPhone using BV Forum
HeldiggrisBrukte preNAN i begynnelsen og gikk over til vanlig NAN etterhvert. Bruker alt mulig av flasker meeen den siste uka har ho nekta å ta flaska, og jeg fullammer plutselig. Kult det altså, men trenger egentlig litt pauser pga sykdom
Ja, men har sprøyta inn melk skjønner du, men hun bare spytter ut.. Tror det er smaken på melka, med en kombi av at det er en flaskesmokk og ikke puppen Har for øvrig prøvd å pompe meg også, men jeg får ikke ut noe:-/Prøv å skru lokket litt løsere. Det løste alt for oss. Nb: bruk smekke
Prøv å skru lokket litt løsere. Det løste alt for oss. Nb: bruk smekke
Litt usikker, fikk tipset her inne, men tror det er noe.med luftgjennomstrømmingaSikkert et dumt spørsmål, men hvorfor hjelper det å skru lokket løsere?
Litt usikker, fikk tipset her inne, men tror det er noe.med luftgjennomstrømminga
Litt usikker, fikk tipset her inne, men tror det er noe.med luftgjennomstrømminga