Hvilken mme og hvilken flaske

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Bruker barnet ditt? Og hva var det første dere brukte?

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker collet for den brukte de på sykehuset så har funka så fint for magen hans.

Bruker kun mam sine anti kolikk flasker, for de kan du sterelisere i microen uten sterilisator ;-)

Bruker collet for den brukte de på sykehuset så har funka så fint for magen hans.

Bruker kun mam sine anti kolikk flasker, for de kan du sterelisere i microen uten sterilisator ;-)

Det brukte vi til storesøster også! Vi driver å prøver ut litt nå, og man vil hun ikke ha, eller om det var avent flasken?:-p Neste vi skal prøve er collett:-)

Det brukte vi til storesøster også! Vi driver å prøver ut litt nå, og man vil hun ikke ha, eller om det var avent flasken?:-p Neste vi skal prøve er collett:-)

Nan, vil hun ikke ha:-p

Vi brukte kun nan til storesøster men begynte når jeg måtte slutte å amme når hun va 4 mnd, frarådet av lege å fortsette.

Så siden jeg ble frarådet av lege å amme i d hele tatt denne gang han han kun fått mme, og når collett funka så har ikke jeg tørt å prøve noe annet :p

Bruker nutramigen pga magen hans. Eneste flaskene han vil ta er mam. :)

Er vi de eneste her inne som bruker NAN? Føler nesten det:P hvorfor er det nesten ingen andre som bruker det? De brukte det på sykehuset vi sogner til... Bruker for det meste mam flaskene. De er ikke så dyre, og de kan steriliseres på en enkel måte:) dessuten liker frøkna de:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her bruker vi hipp...bruker mest mam flasker, og noen avent av den gamle typen så vi kan bruke mam smokker(har sterilisator til de)....hu vil ikke ha andre type smokker, prøvd både de nye avent og dr brown sine men neida...:)

Vi gir nan til frøkna vår. Går kjempe fint, og hun har aldri reagert på det.
Flaskene vi bruker er Philips avent. De nyeste. Smokkene på flasken er spesialformet som bryst, og for meg som del-ammet i starten , var dette gull verdt. Hun har aldri hatt problemer med å ta flasken.

Vi steriliserer flaskene i sterilisator.
Kokte og styrte i starten, men gikk fort over til sterilisatoren, som er gull verdt.

Her bruker vi nan :) Og bruker både avent og mam flasker, og det går kjempe fint :) Skulle egentlig bare bruke avent flaskene, men siden han likte mam smokkene best i starten, så ble det begge merkene på flaskene også :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hipp og NAN omhverandre. Også bruker Dr.browns flasker fordi hun svelger så mye luft med andre flasker

Hipp og NAN omhverandre. Også bruker Dr.browns flasker fordi hun svelger så mye luft med andre flasker

Prøver med flaske hver dag, men hun nekter å ta..:-/

Brukte preNAN i begynnelsen og gikk over til vanlig NAN etterhvert. Bruker alt mulig av flasker :p meeen den siste uka har ho nekta å ta flaska, og jeg fullammer plutselig. Kult det altså, men trenger egentlig litt pauser pga sykdom :p

Vi bruker Nan fordi det var det vi fikk på sykehuset:) Prøvde Hipp én gang, da sa det pang både i magen og bleien, så vi holder oss til Nan!:p Er vel sånn når magen hennes kun har fått det, så blir det hardt med noe annet..:)
Vi begynte med Medela calma-flasker, fordi de er anbefalt hvis man veksler mellom flaske og pupp, men da jeg ga opp amminga gikk vi over til Avent etter ei stund, syns begge fungerte veldig fint:) Vi begynte rett på 2'er-smokken på Avent-flaska, da var det ei som var fornøyd med at melka kom fortere!:D

Bruker nan vi og, og alt mulig av flasker! Tror jeg har mam, tommee tippee, NUK og avent! Har også prøvd hipp og collet... Tar det hun får den jenta her endte på nan fordi det er mest i pakken og de alltid har d på butikken!

Her har vi brukt collett og nå bruker vi nan. Vi bruker avent sine flasker :-) Og skal absolutt kjøpe sterilisator i dag!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har ikke brukt noe mme her, men bruker Avent flasker ved behov, fikk to stk i gratisesker, og har avent pumpe og frysebeger, så da passer alt så greit sammen. Hun liker smokkene og har ikke problemer med å veksle. Veldig greit for mammaen at snuppa tar flaske, slik at jeg faktisk kan pumpe og la pappa fikse innimellom :)

NAN (aldri hat problemer med magen!) og MAM flasker både antiakolikk og vanlig.

Back
Topp