hvilken mann foretrekker dere?

Hahahahahaaaa!!! Takk! Nå fikk jeg meg en god latter :D

Vanskelig valg dette her....

Valget mellom en stor og ufølsom mannemann, eller en liten myk tårevåt i ei skoeske er for tøft altså :D

ORIGINAL: Gaura

Du MÅ velge en av disse, en mellomting er ikke lov [8D]

Den store, sterke mannemannen som ikke er verken følsom eller forståelsesfull, men veldig god i senga og ser utrolig bra ut?

Eller

Den bittelille, koselige, snille, følsomme mannen, som gjerne kan grine en skvett sammen med deg?

Vil ikke ha en ufølsom mann, så tar nr 2 [;)]

ORIGINAL: Gaura

Du MÅ velge en av disse, en mellomting er ikke lov [8D]

Den store, sterke mannemannen som ikke er verken følsom eller forståelsesfull, men veldig god i senga og ser utrolig bra ut?

Eller

Den bittelille, koselige, snille, følsomme mannen, som gjerne kan grine en skvett sammen med deg?

Siste så klart!
Min er helt perfekt for meg[:)] Høy og kjekk, snill, god i senga, veldig hjelpsom og akkurat passe følsom[:)] Mulig jeg fortsatt er forelsket[;)][:D]

Har en sånn stor sterk en som ikke vise følelsa førr det e førr pingla...............(kanskje bare en sjelden gang på tomannshånd......;))

Jeg har sistnevnte jeg. (men han er også god i senga, og med tanke på at jeg ikke er så veldig høy selv, så gjør det jo ingenting at han er 175 høy).

Men for all del, han sitter jo ikke å sipper. Men vi er vel relativt svake for Extreme Makeover Home Edition begge to [8D]

NR 1[:D]

Hadde en nummer 2 engang[:-]
Var bare sussenuss hele dagen jo, 100 sms om dagen at han elsket meg, grein og styra!
Når jeg var deppa over noe teit deppet han bare med og dro meg ennå lenger ned med seg![:'(]

Min mann er en tøffing som drar meg opp og ikke sussnusser unødvendig, han sier elsker deg en gang i uka ca, og da betyr det masse[:D]

nr 2

Back
Topp