hvilken mann foretrekker dere?

Pallar

Elsker forumet
Du MÅ velge en av disse, en mellomting er ikke lov [8D]

Den store, sterke mannemannen som ikke er verken følsom eller forståelsesfull, men veldig god i senga og ser utrolig bra ut?

Eller

Den bittelille, koselige, snille, følsomme mannen, som gjerne kan grine en skvett sammen med deg?

Hvor liten er han?? [8D]

klarer ikke velge, mannen min er nemlig passe stor, sterk, veldig god i senga, ser utrooolig bra ut, er koselig, snill, følsom, kan grine en skvett, men det er sjelden. han gråt forresten masse når vi gifta oss [:D][8D]

den koselige og snille, og lille[8D][:D] Men han må vere god i senga da[8D]

HVA vil bittelille si??

Siste, har nemlig en sånn :P Men han er ikke liten, da, tvert i mot[8D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

HVA vil bittelille si??

noe ala dette

ORIGINAL: Gaura

HVA vil bittelille si??

noe ala dette

HAHAHA..tar han store jeg..[8D]

Hvis jeg må velge èn av de to, så velger jeg definitivt uten tvil nr 2[:)] 

????  Den bittelille, koselige, snille, følsomme mannen, som gjerne kan grine en skvett sammen med deg?

hadde en gubbe grini med meg hadde jeg banket han opp!!!! [8D] hva skal man med en sånn da [:-]

Nei takke meg til tøffe sterke mannen min [:D]

HVA vil bittelille si??

noe ala dette

Hmmm, han ser ikke så fryktelig følsom ut...[&:] Tror jeg går for han stor, jeg (eller klarer meg på egenhånd, kanskje[8D])

HVA vil bittelille si??

noe ala dette

HAHAHA..tar han store jeg..[8D]

Great!
Men jeg må nevne at Gollum ikke nødvendigvis er så ille i senga. Han bryr seg nok mye om fiseringen. Kanskje han er villig til å bruke penisring også [:)] For ikke å snakke om ringefingeren [:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

????  Den bittelille, koselige, snille, følsomme mannen, som gjerne kan grine en skvett sammen med deg?

hadde en gubbe grini med meg hadde jeg banket han opp!!!! [8D] hva skal man med en sånn da [:-]

Nei takke meg til tøffe sterke mannen min [:D]

haha [8D]
Jeg vil gjerne ha en mellomting selv da...

mannen[:D]

Den store sterke..!

Orker ikke mann som sipper, er svakere en meg osv...det er jo ikke mye MANN det da[8D] får heller jobbe med forståelse og romansen til han som er mann[:D]

Back
Topp