Hvilken madrass

Vårsøg

Flørter med forumet
har dere kjøpt til sprinkelsenga? Hvorfor akkurat denne? Er det noen tester jeg burde lese før jeg går i gang med leitinga? :-)

Vi kjøpte på IKEA sist, kommer til å kjøpe samme igjen denne gangen.

Den skal vel ikke være for myk :)

Vi har en fra ikea, husker ikke hva den het.

Vi fikk anbefalt den på Ikea til 500,-. Virker fin den!

Kjøpte den til 500,- på Ikea, husker ikke navnet i farta. Virket fast og fin :-)
Skulle egentlig kjøpe seng også, men med 2 kommoder, og hyllesystem til boden var det ikke plass i denne omgangen :P

Vi kjøpte den til 500kr på IKEA! Husker heller ikke navnet:p men er en fjærmadrass som har god lufting og ikke er for myk:)

Vi har kjøpt Jack & Lily bedside crib på Grensens barnbutik på Nordbysenteret i Sverige, da kjøpte jeg madrass på samme sted, like greit for det er litt ukurante mål på den senga. Regner med madrassen er fin å bruke :happy:

Tror den heter BabyDan ett eller annet. Hard på den ene siden og litt mykere på den andre, så kan brukes på begge sider. Virker som en bra madrass.

Tenker fjærmadrass fra IKEA, med tynn overmadrass mest med tanke på uhell :-) Tisselaken puster ikke og blir klamt!

Tenker fjærmadrass fra IKEA, med tynn overmadrass mest med tanke på uhell :-) Tisselaken puster ikke og blir klamt!
Det var smart! Men på IKEA har jeg kjøpt sånn tisselaken som bare ligger over midten av senga!! Sånn at barnet får gjennomlufting ved hodet, uansett hvilken vei det ligger i senga! Håper det funker like bra;)

Kjøper ny på IKEA når vi får bruk for den, akkurat nå er sprinkelsenga lånt bort ;-)

Takk for tips folkens. :-D

Back
Topp