Hvilken madrass?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Vi skal kjøpe en sprinkelseng på IKEA, men vet ikke helt om jeg vil kjøpe madrass der? Eller er den madrassen de har "god" nok.. Hvor kjøper dere madrass? :)

Leste et annet innlegg om akkurat det samme og der mente de fleste at ikea madrasser var gode nok. :)

Vi hadde ikea madrass til førstemann og var veldig fornøyd :) blir nok det til nestemann også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Storesøster har ikea madrass både hjemme og på hytta, så det får vel lillebror også. Vi bruker i tillegg tisselaken og en god vaskbar overmadrass på sengene (tisselakenet ligger i mellom madrass og overmadrass, synes det blir for klamt ellers)

Termin januar 2015

Kjøper dere dyne på ikea også?? Der er det vell bare sengesett fra ikea som passer??:)

Sprinkelseng fra ikea har standardmål, så du kan kjøpe akkurat den madrassen du vil ha i :) på ikea har de bare juniordyne, og den er større enn andre juniordyner. Kjøpte derfor en babydyne et annet sted til å ha når mini er liten. Når mini blir større bytter vi til juniordynen fra ikea. Den har egne ikeamål, så kjøper du den kan du bare kjøpe sengesett derfra også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte både sprinkelseng og madrass der i helgen :) Men dyna syns jeg var for stor, så det skal jeg kjøpe et annet sted :)

Takk for svar alle :) blir vel å kjøpe madrass på ikea :) men dyne en annen plass :D

Back
Topp