Hvilken madrass kjøper dere?

Lykkelig11

Andre møte med forumet
Jeg er så usikker på hvilken madrass vi skal gå for! Er så mye forskjellig og stoler ikke helt på at de i butikken bare sier vi bør gå for den dyreste, fordi den er dyrest noen gode råd?
 
Jeg er så usikker på hvilken madrass vi skal gå for! Er så mye forskjellig og stoler ikke helt på at de i butikken bare sier vi bør gå for den dyreste, fordi den er dyrest noen gode råd?

Når vi skulle kjøpe til frøkna sa de på Barnas hus at de ikke skal ha for tykke/ myke madrasser, og at det holdt i massevis med helsemadrassene og fibermadrassene de første årene med sprinkelseng :)
 
Kjøpte helsemadrass på barnas hus jeg, siden de er på tilbud.. Enkelt og greit! Alt er jo uansett farlig og feil om man leser lenge nok..
 
Kjøpte madrass til sprinkelseng på IKEA, uten å tenke på noke spesielt egentlig. Den har vore god å ligge på, eldste brukte den 2 år før han fikk "stor-gutt-seng".
 
Vi kjøpte også helsemadrassen siden den er merket allergivennlig og uten bromerte flammehemmere.
 
Vi kjøpte en Babydan madrass sist til storebror fra Babyshop, tror det blir en ny lik nå :)
 
Kjøpte madrass til sprinkelseng på IKEA, uten å tenke på noke spesielt egentlig. Den har vore god å ligge på, eldste brukte den 2 år før han fikk "stor-gutt-seng".
Samme her :)
 
Vi kjøpte madrass fra IKEA sist, skal handle der igjen nå. Med en god madrassbeskytter :)
 
Kjøpte den dyreste til Jysk + overmadrass da de hadde 20% på alt for et par uker siden. Virker fin den :)
 
Vi har en fra ikeai kaldskum som vi er veldig fornøyd med :)
 
Back
Topp