Hvilken madrass har dere kjøpt?

litenbaby!??

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Til sprinkelseng? Jeg blir smågal av alle valg-mulighetene. Vil ikke kjøpe billigste, og ikke dyreste.

På IKEA hadde de en av latex (tror jeg) til 800. Evt en med fjærer til 500. Ellers en med polyeter til 400. Men jeg aner ikke hva som er bra :p

På barnas hus fant jeg ikke noen jeg likte. Helsemadrassen kanskje?

Så har vi babyshop, der har de to-tre mulige også, men jeg føler meg helt grønn når jeg leser produktinformasjonen.. :/

Noen med litt tips/peiling??? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hverken tips eller peiling da det er vår første, en vi har madrass fra BabyDan. Den er det ull på den ene sida og noe anna materiale på den andre. (Kommer ikke på i farta hva det er) Vi ble anbefalt den i butikken der vi kjøpte seng, og den virka hard og god! Også veldig kjekt at den har to forskjellige sider synes jeg da! Den kosta forresten 800,- der vi handla! :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Vi har den dyreste fra IKEA til sprinkelsenga. Rett og slett fordi egen erfaring med senger og madrasser er at du får akkurat det du betaler for. Og siden begge familiene våre har flere med ryggvondter, synes jeg madrass og sko er noe som virkelig er verdt å bruke penger på :) Kan godt kjøpe mye annet billig altså, er ikke snobbete eller noe :p men akkurat det synes jeg er viktig.
 
Har hverken tips eller peiling da det er vår første, en vi har madrass fra BabyDan. Den er det ull på den ene sida og noe anna materiale på den andre. (Kommer ikke på i farta hva det er) Vi ble anbefalt den i butikken der vi kjøpte seng, og den virka hard og god! Også veldig kjekt at den har to forskjellige sider synes jeg da! Den kosta forresten 800,- der vi handla! :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Det er hos babyshop, har sett på den også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har den dyreste fra IKEA til sprinkelsenga. Rett og slett fordi egen erfaring med senger og madrasser er at du får akkurat det du betaler for. Og siden begge familiene våre har flere med ryggvondter, synes jeg madrass og sko er noe som virkelig er verdt å bruke penger på :) Kan godt kjøpe mye annet billig altså, er ikke snobbete eller noe :p men akkurat det synes jeg er viktig.

Det tror jeg er den til 800 :) Jeg vurderte den, men har ikke hørt om den typen fyll før, så ble usikker :) Fordelen med IKEA er at de generelt ligger litt lavere i pris, lettere å kjøpe av de dyreste da :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det tror jeg er den til 800 :) Jeg vurderte den, men har ikke hørt om den typen fyll før, så ble usikker :) Fordelen med IKEA er at de generelt ligger litt lavere i pris, lettere å kjøpe av de dyreste da :)



Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, tror det var det den kosta :) Vi har i alle fall vært veldig fornøyd med den, syntes den kjennes god ut å ligge på. Og med overmadrass selvsagt. Ganske greit for det hender jo det skjer uhell! Og når vi bytta over så gikk vi rett over på voksenseng, altså 90x200, så slapp vi å bruke ekstra penger på en medium seng, liksom. Gjør jo ikke noe at senga er stor heller :)
 
Den dyreste fra ikea virker veldig god


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja, tror det var det den kosta :) Vi har i alle fall vært veldig fornøyd med den, syntes den kjennes god ut å ligge på. Og med overmadrass selvsagt. Ganske greit for det hender jo det skjer uhell! Og når vi bytta over så gikk vi rett over på voksenseng, altså 90x200, så slapp vi å bruke ekstra penger på en medium seng, liksom. Gjør jo ikke noe at senga er stor heller :)

Enig, lurt :) Vi gikk faktisk fra sprinkelseng til 120*200, hehe, kjøpte køyeseng med litt bredere nederst :) Kjekt at det er plass til en voksen ved feks sykdom eller for å lese nattabok :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
kjøpte den de har tilbud på nå på Ikea (ikea family), så blir den en overmadrass og. Leste på nett at den var god og at Ikea har fått best i test på flere av madrassene sine gjennom flere år.
 
kjøpte den de har tilbud på nå på Ikea (ikea family), så blir den en overmadrass og. Leste på nett at den var god og at Ikea har fått best i test på flere av madrassene sine gjennom flere år.

Hm? Finner ingen på tilbud jeg, kun overmadrass?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte på IKEA. Lurer på om den het Vyssa...


Sent from my iPhone
 
Kjøpte den dyreste på IKEA. Kjøpte overmadrass også. De dyreste på IKEA virket veldig gode å ligge på :)
 
Jeg kjøpte på skeidar sammen med sengen... Husker verken navn eller pris :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har kjøpt en blå en til rundt 500,- på IKEA :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Da tok vi den på tilbud på IKEA :) Den ble jo så billig at man kan kjøpe ny om man ikke blir fornøyd ;) De sa det var den de solgte mest av også :) Ett skritt nærmere :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
kjøpte på jysk. Husker ikke hva den het men den kosta 600 kr og det var bare 3 madrasser å velge mellom :p
 
Back
Topp