Hvilken madrass anbefales?

Molly

Med lille spira i magen <3
:-D Hvilken madrass anbefales? Leser litt rundt at den ikke bør være for myk... osv. Er så vanskelig å vite :P

Okei nå har ikke jeg peiling, men med valper så skal ikke de ligge for mykt for det er ikke bra for skjellettet når de vokser. Så tenker at det gjelder for oss mennesker også :)

Takk :) Vi får høre litt rundt! God tid :D

Vi har den dyreste madrassen fra IKEA til sprinkelsenga. Les litt om den.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Last edited:
Jeg har lest at babyer ikke skal ha for myk madrass og at det anbefales madrass i et kaldskum- materialet. Kaldskum skal være pustende:) Har sett at Ikea har madrasser i kaldskum til 400 kroner, men vet ikke om de er bra.

Jeg har lest at babyer ikke skal ha for myk madrass og at det anbefales madrass i et kaldskum- materialet. Kaldskum skal være pustende:) Har sett at Ikea har madrasser i kaldskum til 400 kroner, men vet ikke om de er bra.

Vi har ikea og har vært fornøyd :) tror de gjør det ganske bra i tester :) eneste er at hanken på glidelåsen ser ut til å løsne ofte, og da er det litt stress å få av trekket når det må vaskes :) men kjøper nok samme til nestemann :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da var den bestilt :P Takk for tips !
Bare hyggelig, tilbud på gode ting er altid greit å få med seg lekmer.no har faktisk en del avslag og tilbud på ting andre butikker ikke har, så er verdt å kikke innom av og til

Sent from my iPhone using BV Forum

Oj den var rimelig og så god ut! Lurer på om de fortsatt har tilbud om 2 uker...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Man kan velge forskjellige betalingsmåter :) valgte faktura selv da jeg ikke får lønn før neste uke :P

Man kan velge forskjellige betalingsmåter :) valgte faktura selv da jeg ikke får lønn før neste uke :P
Ok skal høre med gubben om han er enig i at vi kjøper denne :P

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Back
Topp