Hvilken krem

Ida123

Elsker forumet
bruker du til å smøre barnet med? Til nå har vi brukt olje, men blir jo så klissete, så tenkte å bytte til krem. Men hvem?!

Jeg bruker ingenting. Hs sa at det ikke var nødvendig

Okey. Her har det vært helt nødvendig med smøring. Sondre ble jo født 9 dager på overtid, og ble tørr og flasset av hud (pga av at han lå for lenge i vann (fostervann)...).

Helt til nå har vi brukt SebaMed sin stellekrem på bena hennes. Hun flasset av store flak på føttene. Men nå er hun ikke tørr lenger, så nå bruker vi kun olje i vannet.

Vi bruker oxo Sebamed stellekrem, for en fantastisk krem må jeg si....hjelper mot det meste. Har hørt at A-krem skulle være bra???

vi bruker purelan nedentil. dyr men kjempe drøy og veldig bra , smører han ikke ellers [:D]

ORIGINAL: Evita1987

Bruker A-creme den er genial syns jeg, kan brukes på hele kroppen og ansiktet[:)]

Bruker den på meg selv (og er kjempefornøyd!), så ender nok opp med å bruke den på Sondre også[:)]

ORIGINAL: Evita1987

Bruker A-creme den er genial syns jeg, kan brukes på hele kroppen og ansiktet[:)]

Sign

Sivert var også kjempetørr i huden da han kom ut. På sykehuset ble han smurt med Apobase, og det fortsatte vi med da vi kom hjem.
Nå bruker vi bare jordnøttolje i badevannet, og han er fin og myk ihuden

Back
Topp