Hvilken klinikk...?

Vakle

Elsker forumet
Jeg er veldig i tvil om hva vi skal gjøre hvis forsøket jeg holder på med nå (mot formodning) ikke skulle gå bra. Vi har såvidt tenkt på Hausken siden vi bor i Stavanger og mange prater fint om han/klinikken.

Vi har bare brukt 1 av 3 offentlige forsøk, men vi har både råd og muligheter til å velge privat. Er det noen klinikker som er 'bedre' på dårlig sædkvalitet enn andre? Utenlandske eller norske...?

Vi har vurdert å ta ett til offentlig forsøk, men samtidig er det jo mange klinikker som opererer med en "pakkeløsning" med 3 forsøk. Hva har dere som har gått privat valgt å gjøre?

Nå vil jeg ha mange erfaringer! [:)]

Me valde å gå privat då me hadde råd til det og eg las på nettet at Hausken hadde best resultat i landet. Så der høyrer me til[:)] Er veldig hyggelige der og flinke! Me gjekk på pakke med tre forsøk heldigvis. Eg fekk litt dårlig inntrykk av det offentlige då eg var inne til kikkholsoperasjon for å fjerna cyster på Haukeland i april 07. Låg ved sida av ei som tok abort for n`te gong før/etter operasjonen. Ho låg og klagde si nød for at ho måtte venta ei stund. Dei ville tvangsprevantera ho høyrde eg. Litt ille at dei skal blanda så ulike typar pasientar! Mens andre igjen er jo veldig fornøygde med å gå offentleg og.. Har høyrt at mange er fornøygde med Haugesund sjukehus. Ellers har eg fått tips om ein bra klinikk i Danmark. Sjå www.ciconia.dk.

Hørte også til Hausken, og har bare positivt å si om dem!

Tusen takk for svarene. Det er jammen ikke lett når man leser seg grønn på fjas og anbefalinger i hytt og pine. Det eneste jeg har å utsette på klinikken er dårlig informasjon / ingen informasjon om ting -jeg- mener er viktig. Jeg er kanskje litt sær, men syns det å forstå alt som skjer i og rundt kroppen min er veldig viktig. Både for å stole på at det dem gjør er riktig / bra og for at jeg skal kunne slappe av. Samtidig gikk alt veldig smidig, ingen forsinkelser og alt etter oppskriften [:)]

Jeg syns bare at Synarela var noe *****, samtidig så ble resultatet (antall egg++) veldig bra. Vi vil bare dit det går fortest [8D]

Enig med Ivara her, ta det du for gratis først...så dersom nødvendig så kan du gå privat.

Jeg har vært i Porsgrunn offentlig og var veldig fornøyd med dem.

Vi har valgt å gå offentlig nå[:)] Vi har vel ikke snakket så mye sammen om en privat løsning[:)] Vet at St. Olavs er flinke og da går vi for det[:)][:)][:)] Håper selvfølgelig vi slipper å vurdere noe annet[:)]

Back
Topp