Hvilken klinikk hører dere til?

Spennende. Jeg går bare utolmodig å venter på tanta nå, slik at jeg får kommet igang med sprøytinga. Skal mest sansynlig opp i neste uke, men alt utifra når tanta kommer.

Ååå d e så kjedelig å gå å vente...! Håpe ho kjæm fort så du får starta i d minste... utålmodig blir man virkelig

I know! Æ va ei uka forsinka den hær gangen, så æ gikk liksom i 2 uke å venta... :p
ka du går på holdt æ på å si ? :p

I know! Æ va ei uka forsinka den hær gangen, så æ gikk liksom i 2 uke å venta... :p
ka du går på holdt æ på å si ? :p
Er jo typisk at tanta skal henge seg opp når man virkelig ønsker den velkommen. hihi...
Jeg skal ha kort regime denne gang, så skal starte rett på sprøyter, Pergoveris, på mensdag 2. Deilig å slippe sprayinga denne gang. :-D

Er jo typisk at tanta skal henge seg opp når man virkelig ønsker den velkommen. hihi...
Jeg skal ha kort regime denne gang, så skal starte rett på sprøyter, Pergoveris, på mensdag 2. Deilig å slippe sprayinga denne gang. :-D

Æ spraya bare 1 gang å d va første gangen når vi starta i februar...

Nu etter x antall kura så e d Gonal-F, Menupur å Orgalutran ... skiiiit lei sprøyte før å si d sånn!

Æ e i fra Berlevåg å bor i Hammerfest, så æ må reise til å fra hvergang :/ hadde vært trivelig å tatt en kaffe? :)
Æ bor i Lofoten, så reiser til og fra æ og. Men e æ der oppe samtidig som dæ, så e æ absolutt med på en kaffe!! Blir mye dautid der, innimellom alle ultralydene og sånn...

Æ bor i Lofoten, så reiser til og fra æ og. Men e æ der oppe samtidig som dæ, så e æ absolutt med på en kaffe!! Blir mye dautid der, innimellom alle ultralydene og sånn...

Så absolutt! D e begrensa kor artig d e å sette dær v Narvesn å drikke kaffe :p takk gud før strikketøy å headset!

St.Olav her :)

Riksen

Back
Topp