hvilken klesstørrelse bruker dere nå?

Junior bruker 68, og 74 i pysjer. Er så usikker på størrelsene, noen som har en oversikt over hvilke størrelser de forskjellige merkene bruker? F.eks. hos mexx er 74 9-12 mnd, mens hos nameit er 74 fra 6-9 mnd. (om jeg ikke husker feil...)

Jeg handler litt på nettet og da er det litt forvirrende at størrelsene er så forskjellige. Jeg syntes det var ergelig å kjøpe for smått så kjøpte nå klær i størrelse 74 på nettet nå, men ser at de merkene var store på størrelsen så han svømmer i dem [:'(] De blir jo passe etterhvert, men var nå jeg ville bruke dem [;)]

alt i fra 68 til 80. spørs helt hvilket merke det er. men 74 er nok akkurat passe. bruker samme str som storesøster som er 1 år eldre[:D]

62;)

Her er det 68 og 74. Pysjer og bodyer er for det meste i 74, mens genser og bukser er 68.
Nettopp vasket masse 74 tøy, fylte en hel maskin så gutten har nok klær [8|]

62 i bukser og 68 i bodyer for det meste. Her er det alltid lengden på armene som blir så fort kort [:D]

mest 62, litt 68. fant nettopp frem en kjøredress som jeg har glemt å bruke i størrelse 56 og den var faktisk for stor! så det er forskjell på størrelsene ja!

ORIGINAL: dingsen

Bruker 62 og 68[:)]

68 og 74

ORIGINAL: Linda_22

Hvilken klesstørrelse bruker barna deres nå?
her går det i 56, har såvidt begynt med 62 i bukser og snekkerbukser.

Niklas begynte med 68 når han ble 4 mnd, og bruker det fortsatt, men må snart gå over til 74 nå som han snart er 6 mnd[:)]

Samuel bruker for det meste 74 og 80 i klær nå,men har noen få bodyer i 68 som han enda passer[:)]

68 og 70 [:)]

Stort sett str 68 her. Kan bruke noe i 62 og 74..
Føler det er stoor forskjell på størrelsene alt etter hvor man handler klærne..

Varierer veldig faktisk.. [:)] noe har vi i str. 70 (68-74) og noe i str 62 [:)] men har omsider lagt bort str 56 [:D]
synes det er veldig stor forskjell på størrelsene fra merke til merke [;)]

Back
Topp