Hvilken kjendis kunne du tenkt deg å ha kroppen til?

Tror jeg velger Beyonce, for da hadde gubben blitt glad og :) han er ikke fan av tynt/formløst [:D]
Muskler og former i kombinasjon er bra, syns jeg [:)]

---
For min del hadde jeg nesten satt pris på alt som kunne brukt størrelse 38/40 i klær  da....

Lene Hansen fra 71 grader nord sin kropp hadde jeg ikke sakt nei takk til...den er vell ganske så ekte i forhold til alle de pene kjendisene dere har ramsa opp (som jeg også synes er fine og kunne tenkt meg kroppen til)... men lene's kropp er nok oppnåelig om man har nok selvdisiplin når det gjelder kosthold å trening.

ORIGINAL: Kemmet

Lene Hansen fra 71 grader nord sin kropp hadde jeg ikke sakt nei takk til...den er vell ganske så ekte i forhold til alle de pene kjendisene dere har ramsa opp (som jeg også synes er fine og kunne tenkt meg kroppen til)... men lene's kropp er nok oppnåelig om man har nok selvdisiplin når det gjelder kosthold å trening.

er nok ikke så oppnåelig for meg.. har for breie hoftebein og selv som slank har jeg ei stoooor rumpe, hehe. I tillegg har alltid lårene vært breie og leggene korte og tjukke, hehe.

Men hu er en bra mix mellom trent og litt former, selv om jeg (for min del) syns hu er ørlite for tynn.

ORIGINAL: Luthien05

er nok ikke så oppnåelig for meg.. har for breie hoftebein og selv som slank har jeg ei stoooor rumpe, hehe. I tillegg har alltid lårene vært breie og leggene korte og tjukke, hehe.

Men hu er en bra mix mellom trent og litt former, selv om jeg (for min del) syns hu er ørlite for tynn.

Oppnåelig for de med noe ala samme kroppsform som henne da[8D] Ingen er like vet du[:D] Jeg er tynn av meg og kunne tenkt meg muskler... diskre muskler så jeg ble litt "fyldigere"..haha...

man blir visst aldri fornøyd med seg selv[:@]

Adriana Lima :)

ORIGINAL: XmasCHICKA

Uten tvil, Jessica Alba...

Men de aller fleste kjendiser har bedre kropp enn meg, så tar det jeg får..
HAHA!
Med noen unntak...

må nok henge meg på her.. max min drømme kropp:)

ORIGINAL: tuskepus

Halle Berry[:D]

jeg også!!

ORIGINAL: Liza A

ORIGINAL: XmasCHICKA

Uten tvil, Jessica Alba...

Men de aller fleste kjendiser har bedre kropp enn meg, så tar det jeg får..
HAHA!
Med noen unntak...

SIGN DEN Æ!!!! Uten tvil min drømmekropp!!!

Enig, tar gjerne utseende og håret og ja egentlig ALT! Pen dame det der asså!

Det er det jeg og mener :) Ikke kropper som er fikset på eller el født med... Men kropper som man har JOBBET og slitt for å få...
Det er noe jeg ser opp til altså!![:)]

ORIGINAL: *Bambi*

Det er det jeg og mener :) Ikke kropper som er fikset på eller el født med... Men kropper som man har JOBBET og slitt for å få...
Det er noe jeg ser opp til altså!![:)]

Syns du ikke at folk kan ha fine kropper som man er født med? Rart... Jeg misforsto sikkert..[;)]

ORIGINAL: lima87

j-lo uten tvil!!! [:)]
hvem trenger pupper når de har RUMPE.. [;)]

[/image]

Rompa mi har æ fått skryt av og den er som j-lo[:D][8|]

tara banks. miss alba eller beyonce.. pupper og lår med en flott midje.. mannen hater flate rumper. hehe[;)]

Back
Topp