Hvilken kapselmaskin har du?

Hadde en tassimo og var ikke fornøyd. Ville kjøpt med egen steamer

Har ei fra dolce gusto på jobb, sånn passe fornøyd med den. Har ei fra tassimo hjemme som jeg er veldig fornøyd med

Jeg har dolce gusto, jeg drikker ikke kaffe men liker noen av de andre smakene godt. Den er ikke veldig mye i bruk men veldig fornøyd :)

Anbefaler ikke dolce gusto med mindre du liker pulverkaffe:p

Nespresso med melkeskummer. Godt fornøyd. Litt tungvint å bestille kapsler. Butikk som selger ligger ikke alt for nære. Forsøkt flere av Dolce Gusto sine - smaker ikke godt. Men anbefaler deg å teste kaffen til flere, så finner du din favoritt!

Tassimo, er superfornøyd :D i bruk hver dag, kaffi til mannen og chai latte til meg. Uaktuelt å bytte da det bare er tassimo som har chai latte og jeg er avhengig :p

Vi har disk for kald drikke også :)

Vi har nespresso med løs melkeskummer. Godt fornøyd med kaffen, men det er tungvint å kjøpe kapsler. Bestiller stort sett på nett, kan ikke fordra butikken på Egertorget!

Det var grunnen til at min fra nespresso nå har havnet øverst på hylla ute i boden! Så mye lettere med dolce gusto å bare ta med seg en boks fra butikken. Smaker faktisk overraskende godt også, noen er bedre enn samme type hos nespresso. Også er det billigere :)

Har hatt Nespresso i noen år, før jeg nå byttet til Tassimo - er SÅ fornøyd!! Liker Evergood og at jeg kan kjøpe den på matbutikken. Er også fornøyd med de andre produktene Tassimo tilbyr og for meg som er gravid, er den koffeinfrie kaffen deres veldig god :)

Har bytta fra Dolce Gusto til Rassimo. Synes ikke kaffen til DG var god i det hele tatt.

Back
Topp