Hvilken kapselmaskin har du?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Ja, jeg skal kjøpe meg en "ekstra" kapselmaskin, og lurer derfor på hvilken kapselmaskin DU har til kaffen - og hvor fornøyd du er? :D

Jeg har tassimo, en veldig gammel modell som snart må byttes ut :P
Jeg er egentlig veldig fornøyd for utvalget er veldig stort blant smakene, men jeg vurdere dolce gusto neste gang i og med at de også kan lage kalde drikker (det kan vist tassimo også om man kjøper en egen disk (til å sette inni maskinen) som kan brukes til dette.

Har dolce gusto. Veldig kjekt, for da kan jeg kjøpe kapsler på alle matbutikker. Vi er kjempefornøyde med den!

Tassimo her. Gjestene er fornøyd for å få evergood kaffe.

Dolce gusto....bruker den ikke så mye men veldig fornøyd.

Vi har ikke kjøpt enda, men har smakt de forskjellige og skal definitivt ha Nespresso. Anbefaler deg å smake kaffen fra de forskjellige produsentene før du kjøper.

Tassimo. Jeg drikker nesten vare cappuchino, og liker smaken på Tassimo sin. Dårlig utvalg i vanlige matbutikker da, må på supermarked, Obs eller elektrobutikkene for å få tak i. Rema og Bunnpris pleier ikke å noe mer enn vanlig kaffe.

Har dolce gusto av en eller anna type :P godt fornøyd :-)

Vi har nespresso med løs melkeskummer. Godt fornøyd med kaffen, men det er tungvint å kjøpe kapsler. Bestiller stort sett på nett, kan ikke fordra butikken på Egertorget!

Dolce Gusto

Nespresso, med melkeskummer utenom. Veldig fornøyd! :)

Vi har nespresso med løs melkeskummer. Godt fornøyd med kaffen, men det er tungvint å kjøpe kapsler. Bestiller stort sett på nett, kan ikke fordra butikken på Egertorget!
Har Nespresso med løs melkeskummer som kan lage både varm og kald melk.

Hva er galt med butikken på Egertorget?
Det finnes en litt mindre en på Sandvika senteret også.

Back
Topp