Hvilken kaffe er din favoritt?

Neida mange har jo sukker i... bare je som syns suketter gir en grusom bismak som jeg ikke så for leger at var godt i kaffe [emoji23][emoji23]

Bare hvis man har melk også. :p
Jeg klarer ikke bruke sukker i kaffe og te, jeg. Er så vant til suketter siden jeg har brukt det hele livet, så jeg får ikke rett smak med sukker [emoji23]

Bare hvis man har melk også. [emoji14]
Jeg klarer ikke bruke sukker i kaffe og te, jeg. Er så vant til suketter siden jeg har brukt det hele livet, så jeg får ikke rett smak med sukker [emoji23]
Haha nei ting blir en vane. Jeg drikker jo både te og kaffe uten verken sukker, suketter eller melk [emoji23]

Haha nei ting blir en vane. Jeg drikker jo både te og kaffe uten verken sukker, suketter eller melk [emoji23]

Liker ikke svart kaffe, jeg. [emoji28] kan vel drikke te uten suketter, men litt søtt gjør det bedre [emoji16]

Jeg drikker ikke kaffe, men mannen foretrekker friele på en vanlig kaffemaskin. Svart da :)

Btw - Farfar hadde alltid suketter i kaffen sin. Han dyppa de alltid nedi kaffen. Også pleide vi barnebarn å få en sukett og to [emoji14]

Svart traktekaffe! Rød coop eller Evergood.

Når jeg ikke er gravid, altså. Nå skyr jeg til og med lufta...

Back
Topp