Hvilken julemat spiser dere?

Liol

Forelsket i forumet
hva spiser dere på julaften?

Her spiser vi pinnekjøtt!!! Jeg vet ikke om noe jeg synes er bedre..!! Åååh, som jeg gleder meg!!

Ribbe, medisterkaker og julepølse! Gleder meg til god saus og gleder meg til juul :D

Her spiser vi kalkun, og er veldig glad for det. Klarer verken pinnekjøtt eller ribbe :)

det er så fint med juletradisjoner, at alle har noe som passer for dem, og som for dem er helt riktig Jeg elsker å høre om andres tradisjoner! :D

Jeg spiser BARE ribbe <3 nam nam..

PINNEKJØTT! Herregud, blir gærn om jeg ikke får det! Og i år skal det bli ekstra godt med salt salt pinnekjøtt :) :D

Vi har ribbe, medisterkaker og julepølse. Tradisjonelt og veldig godt! Jeg kommer til å savne akevitten i år da, men men... :)
gleder meg!

Ribbe, medisterkaker, julepølse og sosisser :)
Mmmh gleder meg!

Har faktisk aldri spist pinnekjøtt, lurer så på hvordan det er :)

Pinnekjøtt og lutefisk

Pinnekjøtt på julaften og ribbe første juledag :D
Pinnekjøtt er jo bare BEST!! :D

Her er det pinnekjøt og ribbe. Blandet tradisjon fra sør og østlandet :) Har pinnekjøtt på komfyren nå jeg :) Skal ha med på søskenbarntreff i morrgen, så blir litt småspising på meg etterpå :) GLEDER MEG :):)

Pinnekjøtt! Ingen over, ingen ved siden av!

Pinnekjøtt er søndagsmiddag for oss da pappa lager det selv og vi har frysern full, så her er julemiddag KALKUN og ribbe! NAM!

Vi spiser pinnekjøtt på julaften, steik på første juledag, og kalkun på nyttårsaften.

pinnekjøtt lille julaften, ribbe og tilbehør juleaften

Back
Topp