Hvilken julefilm er din favoritt?

  • Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet
Mange favoritter men hvert år må Hjemme alene, Polarekspressen og Love actually ses. Og såklart tre nøtter til Askepott på julaften :)
 
3 nøtter til askepott må sees hver julaften :) også liker jeg å se nightmare before christmas :)
 
Tre nøtter til Askepott må ses på julaften,sammen med Disneys julekavalkade.
Ellers er denne en favoritt som ses hvert år på dvd:
185417_300x300_1.jpg


Er og glad i grim og gru som sendes lillejulaften. Er jo ikke helt julefilm,men en tradisjon
 
Hovmesteren, flåklypa og hjemme alene. Er ikke jul uten
 
Ingen jul uten 3 nøtter til Askepott, men elsker også Polarekspressen. :)
 
3 nøtter til askepott og polarekspressen troner nok øverst på listen:D
 
Tre nøtter til Askepott :)

Utenom det er det Grinch men Jim Carrey.
 
Reisen til julestjernen, 3 nøtter til askepott, Love actually, Hjemme alene 1, Hjelp, det er juleferie :)
 
Alle santaclaus filmene. The holiday, love actually +++ Har ikke fått sett reisrn til julestjrtnrn og tre nøtter til askepott de siste åra pga jobbing. Ellers også grevinnen og hovmesteren.
 
Tre nøtter til askepott og grevinnen og hovmesteren. :)

Heeeelt enig! Blir ikke jul her uten :p

får skikkelig julestemning av å se askepott -så lenge jeg kan huske har mamma, lillesøster og jeg sittet i pysjen, tett sammen i sofaen og kost oss hver julemorgen. De 3 siste årene har jeg slengt på meg en jakke og gått -i pysjen- ned til dem for å se den sammen med dem (de er heldigvis nærmeste nabo) :p
I år blir det begynnelsen på ny tradisjon: jeg og mini skal se den i pysjen! Har kanskje litt for høye forhåpninger, men jeg håper virkelig at min datter på, da, nesten 9mnd digger askepott like mye som mamman sin :p
 
3 nøtter til Askepott og reisen til julestjernen :)
 
Back
Topp