Hvilken/Hvilkene sminke merker bruker du?

ORIGINAL: søteste

Bruker id bare minerals fundation og mary kay mascara! Bruker ikke særlig mer sminke enn det til hverdags. Kan hende jeg slår til med en strek under og over øynene engang i blandt[:D]

Men hvor er det alle får det fra at id inneholder det stoffet. I min brosjyre så står det at id er det reneste mineral sminke i markedet og den er fri for konserveringsmidler,parfyme, emulgatorer, mineraloljer, kunstige fargestoffer, parabener eller andre kjemiske stoffer som kan gi sensetiv hud eller uren hud.

bimuth er det stoffet som bla gjør at man lett kan bli litt blank av sminken.
Skal se om jeg finner link hvor det står.

her: http://www.hildechristina.com/mineral-makeup
vet ikke om det er en troverdig link men antar det

E.L.F og YSL

Isadora og loreal[:D]

ORIGINAL: søteste

Bruker id bare minerals fundation og mary kay mascara! Bruker ikke særlig mer sminke enn det til hverdags. Kan hende jeg slår til med en strek under og over øynene engang i blandt[:D]

Men hvor er det alle får det fra at id inneholder det stoffet. I min brosjyre så står det at id er det reneste mineral sminke i markedet og den er fri for konserveringsmidler,parfyme, emulgatorer, mineraloljer, kunstige fargestoffer, parabener eller andre kjemiske stoffer som kan gi sensetiv hud eller uren hud.

Bismuth er et naturstoff. Det er ikke sånn at bare det er naturlig så er det bra for oss/huden vår. Bismuth er et eksempel på dette. Mange stoffer i naturen er allergener for oss, så det at det er naturlig trenger ikke være noen "garanti" for at det er bra for huden.[:)]

Takk for svar, synes det var så rart at id skriver at dette er ett reint produkt:) Men da vet jeg det. Jeg reagerer ikke på denne sminken, den er jo helt fantastisk så jeg fortsetter å bruke den[8D]
Men det er jo greit å vite om det er noe som ikke er bra i det:)

Kanebo, shiseido og hennes og maurits når jeg er fattiglus[8D]

til huden brruker jeg ID! ingen over! og det er da virkelig ikke dyrt[8D] billigere enn mabellin feks. som er et "billigmerke"! du må bare vite hvor du skal handle[:D]
rouge er fra ysl

til øynene sverger jeg til dior! både øyennskygge og mascare!
eyeliner er fra yves roche (?) faktisk den beste jeg har vært borti[:D] og den er DRØY

også har jeg mye kanebo sminke

elllers har jeg litt sånn billig h&m sminke til spesielle anledninger[8D]
gidder ike invistere i sminke som bare blir brukt 4 ganger i året[:-]

foundation - elisabeth arden flawless finish mousse(denne kan jeg ikke leve uten)
mascara - diorshow, max factor, maybelline
lipgloss - lancome
eyeliner - bodyshop

primer,natt,dagkrem,rens,toner ++ dermalogica
mascara dior el ysl
foundation,concealer,rouge,skygger,koster jane iredale og id

bruker også skygger fra makeup store,dior,clarins ++++

kanonfornøyd med alt! spes id!

Prøver å holde meg unna sminke som er testet på dyr.

Nå har jeg MAC foundation, ikke så fornøyd, men den duger.
Har en Stila foundationstift også, den er heller ikke så bra.

Kanebopudder som jeg fikk for to år siden, snart tomt, så jeg må finne noe nytt.

Estee Lauder mascara, den er helt ok, men skal prøve imju fiberwig når den er tom.

Forskjellige øyenskygger etter hva jeg har, og jeg har ganske mange. For det meste en fra Clarins jeg bruker nå, en palette.

Gloss fra too faced og noen gamle maybelline eller l'oreal.

Eyeliner fra YSL og Urban Decay

Jeg liker best flytende foundation, men tenkte å prøve Tikei når MAC'en er tom, så om ca et år kanskje..

Jeg bruker Kanebo Sensai, dagkrem og en lett dekkende foundation. Veldig fornøyd med de, passer til min hud. De er veldig dyre da, men ganske drøye...

Ansiktsrens, og en nattkrem som jeg bruker på tørre steder, fra Marykay. Fornøyd med de også.

Bruker lòreal sin mascara og eyeliner.

Øyeskygge, pudder, rouge og sminkekoster fra Everyday.

Bruker ikke alt hver dag da[;)]

Bruker Clinique pudder, MaxFactor foundation, juicytubes lipgloss, øyenskygger i forskjellige merker, Diorshow maskara, clinique øyenbrynspenn og kajal.

Back
Topp