hvilken husbokstav er jeg????

Hebbeliten

Forelsket i forumet
Okei, dette er sikkert et litt merkelig spørsmål.
Men for 4 1/2 år siden kjøpte vi den ene delen av en 2mannsbolig. Men begge boligene hadde samme husnr (ikke noe A og B...) Hun som bodde i den andre enden visste heller ikke hvilken bokstav hun var.....og nå har hun solgt og hun som flytta inn kom å spurte meg om hviken bokstav hun var...[:-] Hvordan kan vi finne ut det??? [&:] er liksom på tide.....
hehehe

A er vel nærmest hovedveien mot sentrum ?!?

Bruker det ikke å være nummerert fra venstre..? Om det er vertikaldelt da..

saan logisk tenkt ville jeg si det slikt:
sett at du bor i nr 8. ved siden av deg ligger 6 og 10. om du bor naermest 6 er du 8A, bor du naermest 10 er du 8B.
skjönte du hva jeg mener?ble litt rotete..

ORIGINAL: MalinDalin

sett at du bor i nr 8. ved siden av deg ligger 6 og 10. om du bor naermest 6 er du 8A, bor du naermest 10 er du 8B.

det er den hovedvei/sentrum "regelen"

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

ingen aning.. bare tenkte att numerert er mest logisk..

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

ingen aning.. bare tenkte att numerert er mest logisk..

.. mulig vi er A da asså, for vi er nærmest Europaveien mot byn. Selv om det strider mot min logikk siden vi ligger til høyre for den andre delen heheheh

Eller ta kontakt med kommunen i morgen :) de skal ha plantegninger :) 

ORIGINAL: Kineblomst

Eller ta kontakt med kommunen i morgen :) de skal ha plantegninger :) 

får vel det....men kommer til å være såååååå flau når eg spørr om det......

Hva gjør en etter det? Melder "flytting" til A? hahaha for alle må jo få det inn i systemene sine??

ORIGINAL: Hebbeliten

Hva gjør en etter det? Melder "flytting" til A? hahaha for alle må jo få det inn i systemene sine??

??

??

Aner ikke.. du får nesten ringe folkeregisteret å høre :)

Hos oss er det sånn at her i rekkehusa, når vi står på framsida der hvor inngangsdøra er, så er A fra venstre og B, C, D etterhvert mot høyre.. Som når man leser liksom.. Fra venstre til høyre.. Om du forsto hva jeg mente.. [:D][8D]

sign!

ORIGINAL: Almyrida81

Hos oss er det sånn at her i rekkehusa, når vi står på framsida der hvor inngangsdøra er, så er A fra venstre og B, C, D etterhvert mot høyre.. Som når man leser liksom.. Fra venstre til høyre.. Om du forsto hva jeg mente.. [:D][8D]

sånn er det vel så og si alle steder jeg har sett også

Back
Topp