Hvilken helg for LT juni 2012 *avstemning over*



t0mmelise skrev:
Jeg tror ikke jeg tar sjansen på landstreff dette året jeg altså 
Termin er i slutten av juni, men jeg vet jo ikke om dette er en snill gutt som vil la mamman slippe å gå på overtid.. hehe.. 

Men jeg håper dere får ett fantastisk treff.. veldig trist å ikke kunne være med :( Men jeg skal til kristiansand ila sommeren for å treffe deg trone, også ser jeg deg jo i februar :) også blir det tur til bergen for å treffe goingene der.. også er alle velkommen til haugesund :D hehe.. 

Tris du ikke kan komme, men jeg skjønner deg godt. Hadde heller ikke tatt sjansen på å reist så langt så nærme termin. Når har du tenkt deg til Bergen?


 


lindkva skrev:


t0mmelise skrev:
Jeg tror ikke jeg tar sjansen på landstreff dette året jeg altså 
Termin er i slutten av juni, men jeg vet jo ikke om dette er en snill gutt som vil la mamman slippe å gå på overtid.. hehe.. 

Men jeg håper dere får ett fantastisk treff.. veldig trist å ikke kunne være med :( Men jeg skal til kristiansand ila sommeren for å treffe deg trone, også ser jeg deg jo i februar :) også blir det tur til bergen for å treffe goingene der.. også er alle velkommen til haugesund :D hehe.. 

Tris du ikke kan komme, men jeg skjønner deg godt. Hadde heller ikke tatt sjansen på å reist så langt så nærme termin. Når har du tenkt deg til Bergen?





Jeg skjønner det også, og hadde blitt hjemme. Og så lurer jeg på det samme. Når kommer du hit, snupp? <3>
 
vet ikkje om det er for sent og stemme... men stemmer no på 22-24 :)
 
Tør ikke love noe helt ennå, men helgen i uke 24 passer for meg. Må bare se om det Passer for mannen også:) Jeg kan da ikke rave rundt på byen med A på slep:)
 
Hvor lenge blir avstemningen her??
 
Kom og bli med folkens :-) Dette blir gøy!!
 
Er det mange som skal ta med mann og barn??
 
YEY! Da går det an å begynne og planlegge litt etterhvert. Enten kjøre eller hoppe på flyet. Litt avhengig om det blir alle tre eller bare.. meg. ;)
 
Back
Topp