Hvilken helg for LT juni 2012 *avstemning over*

Trone

Gotta love ebay
VIP
Her er tre helger vi kan velge mellom. 
Grunnen til at jeg har droppet første helgen er at det fremdeles er mange som har konfirmasjoner første helgen i juni. 

08-10 juni
15-17 juni 
22-24 juni 

Skal du IKKE på landstreffet, så ikke stem. 

Lar avstemningen stå en stund og så sier jeg i fra en liten stund før jeg stenger den og ting blir avklart.

Tviler på det trengs dyttehjelp, så lite aktivitet vi har her inne nå, men kommer tråden på side 2, så hjelp gjerne til å dytte ;) 
*************

Avstemningen er over.

Landstreff 2012 blir 15-17 juni. 
 
Jeg stemte for uke 24 :) 

Tror ikke sommerturnusen vår begynner før uken etterpå nemlig. Jeg har nattevakt på søndagen, så det kan bli gøy, ha ha ha! :) :) :) Skal overleve på dårlig humor og gode minner fra helgen, he he!!

Helgen før er usikker på om funker for vår del. Og helgen etter er jo sankt hans og da er vi i alle fall opptatt. 
 
........som jeg har sagt før.....vet ikke turnusen til gubben før uti januar, så håper avstemninga står åpen en stund.......i alle fall et par uker.......
 


soffy81 skrev:
........som jeg har sagt før.....vet ikke turnusen til gubben før uti januar, så håper avstemninga står åpen en stund.......i alle fall et par uker.......


Klart den gjør, soffymor!! Klart den gjør, he he he!! Den står nok i alle fall ut feb!! Hihihi!!
 
aner ikke når jeg er ferdig på skola egentlig :P men stemte siste...for da er jeg sikker på å være ferdig :P
 
Skal stemme så fort eg veit når gubben sin ansatte skal ha fri i juni. Me bruker nemlig ei uke, pga minsten ikkje bør sitte så lenge i bilstol. Og tullemor blir nok lei i tillegg.









FAEN............................. Trur dere ikkje at ansatte sjåfør hos mannen skal ha ferie fra 9 juni til 24 juni

Gudene aner korleis eg kommer meg til kristiansand med 2 små og null barnevakt................  *gråter*


 
Jeg aner ikke hva min forlover planlegger ift utdrikningslag.. men hun kommer til å snakke med både trone og soffy..
trone kan kanskje si ifra til henne om når landstreffet skal være, så det ikke krasjer
 


Trone skrev:
Må si jeg har ikke noe sansen for det opplegget på den jobben hans altså..hehehe!


Ikkje eg heller..... Dumt at sjefen gav hun fri ja Men eg kan ikkje kjefte på gubben heller. Eg har jo sagt ca tid men tydeligvis var ikkje det nok......
 
OPP!
 
Stemmer for flertallet :) For er i permisjon så det er deet som passer best :D :D
 
Jeg tror ikke jeg tar sjansen på landstreff dette året jeg altså 
Termin er i slutten av juni, men jeg vet jo ikke om dette er en snill gutt som vil la mamman slippe å gå på overtid.. hehe.. 

Men jeg håper dere får ett fantastisk treff.. veldig trist å ikke kunne være med :( Men jeg skal til kristiansand ila sommeren for å treffe deg trone, også ser jeg deg jo i februar :) også blir det tur til bergen for å treffe goingene der.. også er alle velkommen til haugesund :D hehe.. 
 
Back
Topp